اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

دانشگاه آزاد آمادگی برون‌سپاری تجهیزات و آزمایشگاه‌های خود را دارد

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد از فناوران و نوآوران دعوت کرد تا با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه، بدون دغدغه تامین سخت افزار در اندیشه پیشبرد اهداف کسب و کار خود باشند.

دانشگاه آزاد آمادگی برون‌سپاری تجهیزات و آزمایشگاه‌های خود را دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی که به عنوان داور کارشناس در برنامه میدون حاضر شده، در این رقابت از فناوران و نوآوران دعوت کرد تا با استفاده از زیرساخت ها و تجهیزات آزمایشگاهی منحصر بفرد این دانشگاه، بدون دغدغه تامین سخت افزار در اندیشه پیشبرد اهداف کسب و کار خود باشند.

وی در این برنامه ضمن تاکید بر ظرفیت های منحصربفرد دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد این آمادگی را دارد تا سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات خود را برونسپاری نماید و تنها در ده درصد از سود حاصل شریک شود.

لازم به ذکر است، براساس شیوه نامه راه اندازی و بهره برداری از آزمایشگاهها و کارگاه های مرکزی (تحقیقاتی/ کاربری دانشگاه آزاد)، این امکان وجود دارد که تمام ظرفیت سخت افزاری این دانشگاه اعم از: سوله، آزمایشگاه، کارگاه و تجهیزات دانشگاه آزاد در اختیار متخصصان، محققان و شرکت های فناور و دانش بنیان قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول