اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

2500 بسته معیشتی رمضان توسط سپاه نهاوند توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ویژه رمضان در قالب توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی خبر داد.

2500 بسته معیشتی رمضان توسط سپاه نهاوند توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری ظهر امروز در حاشیه برگزاری این رزمایش مومنانه به خبرنگاران اظهار کرد: هفدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، خرما و مرغ از سوی سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

وی گفت: این رزمایش هفدهمین مرحله از کمک‌های مومنانه است که با همکاری خیرین شهرستان و پایگاه‌های مقاومت سپاه برگزار شده و ۲ هزار و ۵۰۰ بسته هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توسط سپاه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: تاکنون ۵۰ هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان قرار داده شده است. 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج نهاوند تا پایان کرونا در کنار نیازمندان خواهد بود گفت: از شهروندان درخواست داریم همانند گذشته در رزمایش کمک مومنانه به یاری نیازمندان بیایند و کمک‌های خود را تحویل سپاه یا یکی از پایگاه‌های مقاومت و سطح شهر و روستا کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول