اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی گفت: همزمان با لیالی قدر مراسم شب‌های احیا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی اظهار کرد: همزمان با لیالی قدر مراسم شب‌های احیا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله مردم مومن و روزه‌دار استان مازندران مراسم شب‌های احیا را در جوار امامزادگان برگزار می‌کنند، افزود: از این رو از روزهای گذشته مقدمات برگزاری هرچه بهتر شب‌های قدر در جوار بقاع متبرکه استان مهیا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزای مراسم لیالی قدر باید با رعایت فاصله و استفاده از ماسک توسط روزه‌داران انجام شود و از مردم مومن استان تقاضا داریم به توصیه‌های پزشکی در این شب‌ها رعایت کنند.

حیدری از حضور سخنرانان و مبلغان اعزامی از قم در مراسم لیالی قدر در جوار امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: در راستای طرح ضیافت الهی مبلغان اعزامی از قم در بقاع متبرکه مستقر هستند که در ماه مبارک رمضان اقدام به سخنرانی و برگزاری مراسمات فرهنگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی(ع) بقاع متبرکه استان سیاه پوش شده و مراسم عزاداری نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول