اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

با این دوربین در شب با کیفیت روز عکاسی کنید

یک شرکت نوپا دوربین عکاسی منحصر به فردی تولید کرده که می تواند با استفاده از حسگرهای قدرتمند خود در شب با کیفیت شرایط روز عکاسی کند.

با این دوربین در شب با کیفیت روز عکاسی کنید

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، شرکت دووکس دوربین جیبی خاصی عرضه کرده که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته خود در تاریکی شب با کیفیتی بالا عکاسی می کند، به گونه ای که عکس تهیه شده کاملا رنگی است و جزئیات فراوانی در آن ثبت شده است.

دیوید چن مدیر شرکت دووکس در مورد این دوربین گفته است: در محصول مذکور از پیشرفته ترین فناوری عکاسی در نور کم بهره گرفته شده و از فناوری هوش مصنوعی برای تقویت دقت و کیفیت تصاویر استفاده شده است. لذا کیفیت تصاویر این دوربین در تاریکی شب مشابه با عکسی رنگی است که در روز گرفته شده باشد.

دوربین یادشده مجهز به حسگری خاص به نام Starvis 2 CMOS است که از آن می توان برای عکاسی با فرمت JPEG  یا  RAWو نیز فیلم برداری ویدئویی با دقت 1080 پیکسل استفاده کرد. دقت عکس های این دوربین 5 مگاپیکسل است. جزئیاتی که این دوربین ثبت می کند دو برابر بیشتر از دوربین عکاسی آیفون 13 پرومکس بوده و از الگوریتم هوش مصنوعی برای کاهش نویز بهره می گیرد.

ابعاد این دوربین 54 در 106 میلیمتر و وزن آن 400 گرم است. نمایشگر 3 اینچی، سازگاری با وای فای، امکان نصب کارت حافظه حداکثر 512 گیگابایتی و باتری 4000 میلی آمپری برای 4 ساعت استفاده از جمله دیگر مزایای این دوربین 700 دلاری است. عرضه این دوربین پاییز امسال آغاز می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول