اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ساخت 20 هزار واحد مسکونی در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت جهش تولید مسکن در شهرها و روستاهای این استان در مدت ۲ سال ساخته می‌شود.

ساخت 20 هزار واحد مسکونی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خدمات بنیاد مسکن از جهات گوناگون محرومیت‌زدایی، عمران روستاها و ساخت مسکن نیازمندان درخور تحسین است.

وی گفت: باید با کار جهادی عقب ماندگی استان در طرح نهضت جهش تولید مسکن جبران شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده تاکنون ۱۲ هزار نفر از ثبت نام کنندگان در نهضت جهش تولید مسکن از واجدان شرایط دریافت مسکن در این طرح هستند که لازم است آورده ۴۰ میلیون تومانی اولیه را پرداخت کنند.

محمدی‌زاده افزایش اعتماد عمومی برای مشارکت مردم در طرح نهضت جهش تولید مسکن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مسکن نقش مهمی در کاهش هزینه زندگی آحاد جامعه دارد.

وی در پایان یادآورشد: ۵۰ درصد هزینه زندگی در عرصه مسکن است.

 محمد هادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز گفت: تامین ۴۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال از سیاست های مدیریت ارشد استان است در همین ارتباط سرعت‌بخشی در اجرای پروژه‌های نهضت جهش تولید مسکن ضروری است.

 وی افزود: موضوع تامین زمین برای پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن با جدیت در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط و البته با کار کارشناسی قرار گرفته است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر اظهار کرد: تامین مسکن و سرعت بخشی در ساخت واحدهای مسکونی باید به عنوان دغدغه اصلی مدیران بوده و به طور مستمر پیگیری شود.

رستمیان ادامه داد: جلسه‌های شورای تامین مسکن منظم و منسجم در حال برگزاری است و مشکلات فراروی اجرای پروژه‌های مسکونی به طور کارشناسی بررسی و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به صدور سند مالکیت آن دسته از اراضی که از سوی اداره کل راه و شهرسازی اعلام می‌شود، در چارچوب قانون جهش تولید مسکن ظرف مدت کوتاه اقدام کند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: امروز الحاق اراضی به محدوده قانونی شهرها در شهرستانهای دشتستان، دشتی و دیلم مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول