اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

گلایه ورزشکاران ناشنوا در حضور سجادی/ بسیح: ما هم پرچم ایران را بالا می‌بریم، اما پاداش‌مان متفاوت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: ما هم همان پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز در می‌آوریم، اما پاداش‌هایمان با شنواها متفاوت است.

گلایه ورزشکاران ناشنوا در حضور سجادی/ بسیح: ما هم پرچم ایران را بالا می‌بریم، اما پاداش‌مان متفاوت است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بسیح، کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان در مراسم بدرقه کاروان المپیکی ناشنوایان اظهار داشت: چند دوره است که در المپیک ناشنوایان شرکت می‌کنم و در هر دوره درخواست‌هایی می‌دهیم، اما هیچ اقدامی نمی شود. ورزش شنواها با ناشنوایان فرقی نمی‌کند و این بچه ها از نطر توانایی جسمی ذهنی فرقی با شنودهای ندارد.

وی ادامه داد: اما چیزی که باعث تفاوت و تبعیض می‌شود سطح پاداشی است که برای مدال آوران در نظر گرفته می‌شود. این پاداش‌ها خیلی فرق دارد و به هرکسی می‌گوییم که پاداش چقدر است، باور نمی‌کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان تاکید کرد: قهرمانان ناشنوا شامل استخدام نمی‌شوند و ما ورزشکاری را داشتیم که به اردو و مسابقه رفته، اما چون روزمزد بوده، اخراجش کرده‌اند.

بسیح عنوان کرد: مبلغی هم که صندوق قهرمانان به قهرمانان ناشنوا واریز می کند خیلی با شنودهای تفاوت‌ دارد. وقتی این شرایط وجود دارد، بچه ها می‌گویند مگر رنگ پرچمی که ما در دنیا بالا می‌بریم فرق دارد؟ پرچم همان پرچم است و امیدواریم رسیدگی بیشتری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول