اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و ۳۱۳ سری جهیزیه در تهران

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به آغاز توزیع 110 هزار بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن(ع) از توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۳۱۳ سری جهیزیه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد خبر داد.

آغاز توزیع ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و ۳۱۳ سری جهیزیه در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در حاشیه رزمایش کمک مومنانه این سپاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دو سال پیش که قبل از ماه مبارک رمضان، مقام معظم رهبری اجرای رزمایش های کمک مؤمنانه را توصیه کردند، با شور الهی، انقلابی و معنوی، همه مردم در سراسر کشور پای کار آمدند.

وی گفت: سازمان بسیج نیز به عنوان محوریت کار، از همان ابتدا بسته‌های معیشتی و کمک‌های مردم را ساماندهی و از طریق بزرگترین و با ارزش‌ترین شبکه توزیع خود یعنی پایگاه‌های بسیج، توزیع بسته‌ها را بین خانواده‌های محروم و آبرودار آغاز کرد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) ادامه داد: در سپاه تهران بزرگ نیز طی دو سال اخیر در مناسبت های مختلف رزمایش کمک مؤمنانه را اجرا کردیم و امروز نیز به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ۱۱۰ هزار بسته شامل مایحتاج ضروری زندگی و آذوقه ماه مبارک رمضان از جمله حبوبات، خرما، عسل، ماکارونی، برنج، مرغ و غیره توزیع می‌کنیم.

سرتیپ حسن زاده با اشاره به استمرار این اقدامات تصریح کرد: گام بعدی ما در روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادی خرمشهر است که با گرامیداشت یاد شهدای عملیات الی بیت المقدس، ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۳۱۳ سری جهیزیه آماده و توزیع خواهیم کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در کنار توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند، اقدامات محرومیت زدایی سپاه نیز در حال انجام است و همزمان با گام بعدی رزمایش، در مناطق محروم کشور به ویژه در جنوب کرمان به خدمات رسانی خواهیم پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) با اشاره به همکاری و هم افزایی نهادهای انقلابی و محوریت مردم در تهیه و توزیع بسته های معیشتی خاطرنشان کرد: این مرحله از رزمایش با مشارکت سپاه تهران بزرگ، بسیج سازندگی، بسیجیان و خیران در حال انجام است.

به گزارش فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) رزمایش کمک مومنانه سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در راستای کمک به خانواده های آبرومند عصر امروز با حضور جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) و جمعی دیگر از مسؤولان در حسینیه فاطمه زهرا(س) این سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول