اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تعیین اولویت‌ کاری کمیسیون‌های مجلس در نشست هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌ها

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌اولویت‌های کاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نشست هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها مشخص شد و پرداختن به مسائل نظام بانکی و بانک مرکزی به عنوان اولویت کاری کمیسیون اقتصادی تعیین شد.

تعیین اولویت‌ کاری کمیسیون‌های مجلس در نشست هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌ها

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اولویت‌های کاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال 1401 در نشست مشترک هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های مجلس مشخص شد.

وی افزود: در این جلسه هم اولویت‌های کاری در حوزه تقنینی مدنظر قرار گرفت و هم اولویت‌های نظارتی و به عنوان نمونه  بحث ساماندهی نظام بانکی و همین‌طور مسائل مربوط به بانک مرکزی به عنوان اولویت کاری کمیسیون اقتصادی تعیین شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد کمیسیون صنایع نیز پیگیری قانون شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین موضوع صنعت خودرو جزو اولویت‌های این کمیسیون در نظر گرفته شد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اصلاح ساختار بودجه نیز به عنوان اولویت کاری کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در سال 1401 در نظر گرفته شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین براساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه در سال جاری نیز جلسات روزهای سه‌شنبه صحن به امور نظارتی مجلس اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول