اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: بیش از ٢٠ هزار بسته معیشتی در راستای کمک به نیازمندان جامعه تهیه و توزیع خواهد شد.

توزیع بیش از 20هزار بسته معیشتی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی صبح سه شنبه در پویش «ایران همدل» بیان کرد: یکی از اصلی ترین سرمایه‌های اجتماعی خیران و نیک اندیشان اند و در کمیته امداد نیز نیکوکاران سرمایه اصلی امداد هستند.

وی ادامه داد: در راستای کمک خیران به هم نوعان کارهای بزرگی در جریان بوده و جریانی از کارهای نیکوکارانه شکل گرفت که همه دستگاه‌ها پای کار آمدند.

موصلی در خصوص اقدامات خیرخواهانه در ماه مبارک رمضان نیز تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری کارهای مختلفی برنامه ریزی شد تا بتوانیم در کارهای طرح اکرام ایتام و محسنین منشأ اثر باشیم.

وی افزود: کارهای خوبی انجام شد و در ۱۴ روز اول ماه مبارک بیش از ۹ هزار نیکوکار جدید به جرگه نیکوکاران اضافه شدند و با فاصله ۲ هزار اختلاف بیش از استان خراسان رضوی به رتبه اول کشور در این ۱۴ روز دست یافتیم.

مدیرکل کمیته امداد فارس در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی نیز متذکر شد: در قالب طرح کمک‌های مومنانه بیش از ٢٠هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع آن میان نیازمندان صورت گرفته است.

به گفته این مقام مسئول ۴٠٠ آشپزخانه در راستای طرح اطعام مهدوی در استان فارس فعال شده و اقدام به پخت و توزیع غذای گرم میان محرومان کرده‌اند.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول