اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تأمین ۲۰۰ میلیون دُز واکسن کرونا در ۷ ماه/ واکسیناسیون در دولت سیزدهم نفس تازه‌ای به زندگی بخشید

پوشش وسیع واکسیناسیون علیه کرونا در دولت سیزدهم نفس تازه‌ای به زندگی بخشید و روال امور به حالت عادی بازگشت.

تأمین ۲۰۰ میلیون دُز واکسن کرونا در ۷ ماه/  واکسیناسیون در دولت سیزدهم نفس تازه‌ای به زندگی بخشید

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، پوشش وسیع واکسیناسیون علیه کرونا در دولت سیزدهم نفس تازه‌ای به زندگی بخشید و روال امور به حالت عادی بازگشت.

در شرایط بحرانی و در میدان خیز پنجم کرونا در حالیکه روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست می دادند، دولت سیزدهم توانست در گام اول با تامین ۱۰۰ میلیون دُز واکسن و آغاز نهضت واکسیناسیون، مطالبه اجتماعی را از هشتگ #واکسن-بخرید به هشتگ #واکسن_بزنید تغییر دهد.

 مدیریت دولت مردمی در مورد واکسیناسیون عمومی باعث شد کشور با کاهش آمار مرگ و میر از ۷۰۰ نفر در روز به کمتر از ۲۰۰ نفر در پیک اومیکرون برسد و بسیاری از نگرانی ها را در خصوص ابتلا به کرونا یا فوت از این طریق، رفع کرد.
 
با شروع فعالیت دولت سیزدهم سیاستگذاری تغییر کرد و اولویت تسریع در تامین واکسن و واکسیناسیون  حداکثری برای عموم مردم در محور تصمیمات مهم قرار گرفت.
 
در واقع با شروع فعالیت دولت سیزدهم سیاستگذاری تغییر کرد و اولویت تسریع در تامین واکسن و واکسیناسیون حداکثری برای عموم مردم محور تصمیمات قرار گرفت. محموله‌های واکسن کرونا عمدتا از شرکت سینوفارم چین هر هفته با تعدادهای میلیونی وارد کشور شد، این روند بر مدار سرعت قرار گرفت و خوشبختانه دولت مردمی توانست در عرض مدت ۷ ماه از شروع به کار بیش از ۲۰۰ میلیون دُز واکسن را تامین کند تا مردم نگرانی بابت تامین واکسن نداشته باشند.
 
همین واکسیناسیون بود که موجب شد تا مردم در پایان سال ۱۴۰۰ با آسودگی خاطر به سفرهای نوروزی بروند و ترددهای نوروزی ۱۴۰۱ قابل مقایسه با ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ نباشد.
 

 

 


منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول