اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مستند مرحوم حاج علی خورشیدی فردا از شبکه 3 پخش می‌شود

مجموعه مستند «ستایشگران خورشید» همزمان با شب‌های قدر با نگاهی ویژه به زندگانی پیشکسوتان عرصه مدح و ستایشگری آستان مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

مستند مرحوم حاج علی خورشیدی فردا از شبکه 3 پخش می‌شود

مهدی تدینی، مسئول کارگروه تاریخ شفاهی جامعه ایمانی مشعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس از پخش مجموعه مستند «ستایشگران خورشید» خبر داد و گفت: با استفاده از یادداشت‌ها و گفته‌های شخصیت‌های مختلف در مورد حاج علی خورشیدی یک مستند چهار قسمتی با محوریت نگاهی به زندگی و خدمات پیرغلام اهل‌بیت(ع)، زنده‌یاد حاج علی خورشیدی و همچنین یک یادنامه تهیه کرده و نام هر دو را «ستایشگران خورشید» گذاشتیم.

تهیه‌کننده مستند ستایشگران خورشید با بیان اینکه این یادنامه نخستین شماره خود را به حاج علی خورشیدی اختصاص داده و شمارگان آینده آن در مورد دیگر شخصیت‌ها خواهد بود، تصریح کرد: سیداحمد شمس و حاج میرزا علی ستایشگر نیز نفرات بعدی هستند که کار ثبت تاریخ شفاهی‌شان آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مستند ستایشگران خورشید به کارگردانی رضا توکلی و تدوین تقی شیرنیا همزمان با شب‌های قدر از  ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

تیزری از این مستند را اینجا مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول