اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ذخایر انبار امدادی با دستور رئیس جمهور افزایش می‌یابند/ بومی‌سازی تجهیزات امدادی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ذخایر انبار امدادی که در حوادث سال‌های اخیر تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و با دستور رئیس جمهور افزایش خواهند یافت.

ذخایر انبار امدادی با دستور رئیس جمهور افزایش می‌یابند/ بومی‌سازی تجهیزات امدادی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی ولی‌پور در حاشیه آئین تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر گلستان اظهار کرد: براساس شاخص‌های هلال احمر و با توجه به وسعت حوادثی که در کشور وجود دارد در بحث ذخایر انبارهای امدادی، لجستیک و نیروی انسانی که باید آماده خدمت باشند طبق تجارب گذشته امکانات خوبی در هلال احمر پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: تجهیزات امدادی از لحاظ سخت‌افزاری با استفاده از فنآوری روز و دانش‌بنیان داخلی نیاز به بومی‌سازی دارند و با توجه شعار سال که مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند با رایزنی‌های انجام شده، با استفاده از دانشمندان داخلی تجهیزات امدادی هلال احمر با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی بومی‌سازی می‌شوند.


آئین تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر گلستان

 

* حضور چشمگیر نیروهای امدادگر و نجاتگر داوطلب در ایام نوروز/ از ۱۴ هزار نفر امددگر ایام نوروز تنها ۲ هزار نفر کارمند بودند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۷۰ ثابت امداد و نجات داریم این ظرفیت در ایام نوروز افزایش پیدا می‌کند به صورت شبانه‌روز ۱۴ هزار نفر با ۵ هزار خودوری امدادی و ۱۹ فروند بالگرد در حال خدمت به مردم هستند، از این تعداد نیرو فقط ۲ هزار نفر از آنها کارمند هستند و بقیه آن نیروهای امدادگر و نجاتگر داوطلب هستند که زحمات آنها قابل تقدیر است.

برای هلال احمر خدمت به مردم خستگی ندارد، در صورت بروز حوادث مر‌دم مطمئن باشند ما با تمام بضاعت در خدمت هستیم.


حجت‌الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان

 

* مدیریت امانتی است برای خدمت به مردم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان نیز در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به برداشتی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر گفت: در این نامه آمده است روزگار دو روز است یک روز برای تو و روز دیگر مقابل تو و این آمدن ها و رفتن ها طبیعی است و مدیریت امانتی است بر گردن تو، پس دل خود را سرشار از محبت و لطف به مردم کن

حجت‌الاسلام مهدوی اظهار کرد: مردم دو گروه هستند یا برادران دینی تو هستند و یا همونوعان تو در خلقت، پس اگر خطایی از مردم سر زد از غرور و خودپسندی دوری و مدیران و مشاوران لایق برای خود برگزین

مهدوی ضمن قدردانی از زحمات فرهاد میقانی و برای قاسم غریب‌آبادی مدیرعامل جدید آرزوی توفیق کرد.

* شورای عالی جمعیت هلال احمر سیاستگذار هلال احمر در داخل و خارج از کشور است

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر و عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر گلستان نیز در مراسم گفت: عملکرد مدیرعامل هلال احمر استان در زمان تصدی تا آخرین روزی کاری قابل تقدیر است.


حمیدرضا آقاملائی عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر و عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر گلستان

 

حمیدرضا آقاملائی اظهار کرد: اهتمام ویژه اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر با همت بلند ریاست جمعیت و و مجموعه مدیران، در جهت رشد و تعالی و ارتقا جایگاه این نهاد خدمت رسان در حوزه سیاستگزاری هاست.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی ارزنده و مطلوب از تمامی ظرفیت‌های داوطلبی در مسیر خدمت‌رسانی در این نهاد مردمی، باید نقطه عطف نگاه مدیران این مجموعه باشد.

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر و عضو هیات مدیره جمعیت هلال احمر گلستان گفت: سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان نیرویی جوان و از خانواده داوطلبی جمعیت هلال احمر است، در تمامی حوزه‌ها حمایت خویش را از این برادر بزرگوار اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول