اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران

شهردار منطقه 8 گفت: با اصلاح زمانبندی چراغ‌های راهنمایی تقاطع شهید دکتر آیت؛ فاز تمام قرمز برای عبور بدون خطر شهروندان فراهم شد.

عبور بدون خطر از معابر شرق تهران

به گزارش خبرنگار فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اعلام‌ این خبر گفت: تقاطع خیابان شهید دکتر آیت یکی از نقاط حادثه خیز و پرخطر در محدوده شهری منطقه ۸ بود.

تنهایی افزود: برای ایمن شدن تردد شهروندی و مسافران، تیم مدیریت شهری شهرداری منطقه۸ اقدامات ترافیکی خود را در چند محور در این تقاطع انجام داد.

وی تصریح کرد: با جمع‌آوری ایستگاه بی‌آرتی شهید دکتر آیت شرقی و انتقال و تجمیع آن با ایستگاه شهید دکتر آیت غربی در خیابان دماوند توسط شهرداری منطقه ۸ در این نقطه حادثه خیز امکان تمرکز، ایمنی و جلوگیری از پراکندگی عابرین و مسافران دورن شهری و کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداشت فراهم شد.

شهردار منطقه ۸ ادامه داد: بعد از تجمیع و رفع این مشکل در سطح محدوده در اقدامی نو و برای اولین‌بار در پایتخت اصلاح زمانبندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع خیابان  شهید دکتر آیت صورت گرفت.

تنهایی افزود: هدف از انجام این‌ زمانبندی اجرای فاز تمام قرمز برای خودروها است که در این فاز، تمام چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به مدت ۲۰ ثانیه قرمز می‌شوند و در این مرحله چهارطرف تقاطع بسته و امکان عبور بدون خطر عابرین و شهروندان امکان پذیر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول