اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تذکر 33 نماینده درباره ارائه لایحه حقوق و دستمزد عادلانه کارکنان به مجلس

33 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر مشترک به رئیس جمهور خواستار ارائه هرچه سریع‌تر لایحه حقوق و دستمزد عادلانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی به مجلس شدند.

تذکر 33 نماینده درباره ارائه لایحه حقوق و دستمزد عادلانه کارکنان به مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران و 40 نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزرای اقتصاد، صنعت و کشاورزی خواستار مدیریت ذخیر‌ه‌سازی گندم با توجه به اختلاف قیمت داخلی و خارجی آن شدند.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در تذکر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد خواستار تبدیل وضعیت ایثارگران توسط بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه دولت شد.

سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان و جمع دیگری از نمایندگان نیز در تذکر به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری روند سدسازی‌های ترکیه بر روی رودخانه دجله و اثرات زیست محیطی آن شدند.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران و 29 نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم جلوگیری از تعدیل نیرو در واحدهای صنفی و مدیریت این حوزه تاکید کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و 51 نماینده هم در تذکر مشترک به وزیر صنعت خواستار ورود گسترده خودروسازان به تولید خودروهای برقی جهت اجرای قانون هوای پاک شدند.

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و 32 نماینده هم در تذکر مشترک به رئیس جمهور بر لزوم ارائه هرچه سریع‌تر لایحه حقوق و دستمزد عادلانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی تاکید کردند.

یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس نیز در تذکری به وزیر کار خواستار توجه به اشتغال جوانان در شهرهای مرزی شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول