اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استاندار گیلان: حضور در آب‌های آزاد نشانه اندیشه بلند امامین انقلاب است

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه فداکاری و جهاد ارتش در خلیج‌فارس را فراموش نخواهند کرد، گفت: حضور نیروهای دریایی ارتش و سپاه در آب‌های آزاد نشان از آرمان‌ها و اندیشه‌های مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) است.

استاندار گیلان: حضور در آب‌های آزاد نشانه اندیشه بلند امامین انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه‌ای با حضور مسؤولان استانی و کشوری در بوستان ملت رشت برگزار شد.

مردم هیچ‌گاه فداکاری و جهاد ارتش در خلیج‌فارس را فراموش نمی‌کنند

استاندار گیلان در این مراسم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه‌های عظیمی را خلق کردند، اظهار کرد: ارتشیان در دوران دفاع مقدس حماسه‌های عظیمی خلق کرده و سبب شدند که ملت ایران امروز در آرامش زندگی کنند.

اسدالله عباسی با اشاره به تلاش منافقین به‌منظور انحلال ارتش جمهوری اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارتش یک سرمایه برای ملت است به این دلیل منافقین در تلاش بودند تا ارتش را منحل کنند ولی امام راحل (ره) در روز ۲۹ فروردین با انتخاب روز ارتش به این هدف پایان داد.

وی نقش ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس در عدم‌ جدایی یک متر از خاک مقدس این کشور را بسیار مؤثر دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح با فداکاری خود باعث مستحکم شدن مقدس جمهوری اسلامی شدند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز هم‌زمان با بیانیه گام دوم، دشمنان به دنبال توطئه بوده و با حمایت دلارهای نفتی در حال تلاش برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی با تدابیر مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح ازجمله ارتش و سپاه پاسداران توطئه دشمن خنثی شده است.

عباسی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه فداکاری و جهاد ارتش در خلیج‌فارس را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: حضور نیروهای دریایی ارتش و سپاه در آب‌های آزاد نشان از آرمان‌ها و اندیشه‌های مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) است که اجازه تجاوز دشمن به خاک ایران را نمی‌دهند.

 

ارتش در دوران کرونا شعار ارتش فدای ملت را معنا کرد

فرمانده ناوگان شمال و منطقه دریایی چهارم امام رضا (ع) نیز در این مراسم با اینکه ارتش همواره خود را خادم ملت در عرصه‌های مختلف می‌داند، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی از اولین روزهای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس در کنار بسیج و سپاه با حضور مؤثر و قدرتمند مانع از جدایی یک متر از خاکش مقدس این کشور شدند.

ناخدا یکم حمیدرضا سعادت با اشاره به برنامه استکبار برای ایجاد تزلزل در جمهوری اسلامی گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافقین تداوم ماندگاری نظام را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانستند لذا از هیچ تلاشی برای ظلم به این ملت دریغ نکردند ولی ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح تمام برنامه‌های آنان را خنثی کردند.

وی وجود ۴۸ هزار شهید ارتش در دوران دفاع مقدس را نشان‌دهنده ولایتمداری ارتش در جمهوری اسلامی دانست و افزود: استان گیلان همواره در دوران دفاع مقدس حضوری بسیار قدرتمند داشته و هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند که از این تعداد سه هزار و ۶۰۰ شهید مربوط به ارتش بوده است.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه دریایی چهارم امام رضا (ع) با تأکید بر نقش تأثیرگذار ارتش در حل بحران‌‌های طبیعی در کشور بیان کرد: هر جا بحرانی بوده ارتش پای‌کار آمده و به‌درستی شعار ارتش فدا و خادم ملت را معنا کرده است که از مصادیق مردمی بودن آن حضور به‌موقع در امداد و کمک‌رسانی در حوادث طبیعی می‌باشد.

سعادت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران کرونا پابه‌پای کادر درمان به کنترل این ویروس منحوس پرداخته است، افزود: در دوران کرونا ارتش بیمارستان‌های خود را در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار داده و همچنین با ساخت بیمارستان جدید به کمک کادر درمان آمده است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول