اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

در برخورد با متخلفان حوزه نان مماشات نمی کنیم

استاندار قزوین گفت: موضوع نان یکی از نیازهای اساسی جامعه است و ما در برخورد با متخلفان آرد و نان به هیچ وجه عنوان مماشات نخواهیم کرد.

در برخورد با متخلفان حوزه نان مماشات نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین بار در فضای مدیریتی، گزارش تحلیلی از وضعیت زیستی دهک های مختلف درآمدی ارائه شد که چنین گزارش هایی می تواند تعیین گر اولویت های کاری استان باشد.

وی افزود: آمارهای اقتصادی نشان می دهد که تصمیمات ستاد می تواند در شاخص های رفاهی استان اثر گذار باشد و  برای خرید اقلام توسط قشر ضعیف و دهک های پایین جامعه اثرگذار باشد و از این رو اهمیت رساندن کالاهای اساسی به سبد مصرفی این افراد را یادآوری کند. 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: در موضوع نان مجموعه مدیریتی استان دست بردار مبارزه با فرصت طلبی و سودجویی عده ای خاص نیست و تا زمانی که اصلاح  صورت گیرد اجازه نخواهیم داد منافع و منابع مردم به شکل قاچاق در اختیار عده ای خاص قرار گیرد.

وی یاد آور شد: موضوع نان یکی از نیازهای اساسی جامعه است و به هیچ وجه در این زمینه مماشات نخواهیم کرد. 

اعلایی تاکید کرد: فرمانداری قزوین در برخورد با تخلفات آرد و نان جدی است و البته علاوه بر نظارت هوشمند و میدانی مسئولان و دست اندرکاران در حوزه آرد و نان، از مردم هم درخواست داریم تا هرگونه تخلف در این حوزه را به فرمانداری قزوین گزارش دهند تا با متخلفان در کوتاه ترین زمان ممکن برخورد شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: وضعیت آرد و نان استان به هیچ وجه مطلوب نیست و باید اصلاح شود. 

وی عنوان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی هم اولویت اقدامات خود را در حوزه آرد و نان متمرکز کند و به اطلاع صاحبان پروانه نانوایی ها برساند که هرگونه تخلف به نام صاحب پروانه ثبت می شود.

وی گفت: امروز علاوه بر کالاهای اساسی مردم در برخی از موضوعات دیگر مانند مسکن، آموزش و غیره هم با مشکلاتی همراه هستند که باید این موضوعات هم در دستور کار ستاد قرار گیرد.

استاندار قزوین در پایان گفت: در آینده ای نزدیک ساخت تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی طرح جهش مسکن آغاز خواهد شد که در این مسیر به طور قطع با مسائلی همراه خواهیم بود و باید این موضوعات در این ستاد و کارگروه های تخصصی دیگر بررسی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول