اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فاضلی: تیم خلیج فارس ماهشهر الگوهای تاکتیکی خوبی دارد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:تیم خلیج فارس ماهشهر منسجم بازی می‌کند و برنامه‌های تاکتیکی خوبی دارند. الگوهای تاکتیکی خوبی در بازی‌های این تیم رؤیت کردیم.

فاضلی: تیم خلیج فارس ماهشهر الگوهای تاکتیکی خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک وحید فاضلی ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی با خلیج فارس ماهشهر در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که بعد از دو سال هواداران را در ورزشگاه می‌بینیم و در کنارمان داریم و از اینجا از آنها تشکر می‌کنم بابت انرژی مثبتی که هم قبل از بازی با پرسپولیس و هم بعد از بازی به تیم دادند و امیدواریم همین انرژی را فردا نیز در سرتاسر دقایق بازی شاهد باشیم.

وی افزود: تیم حریف تیمی منسجم است، مطمئن باشید که بی‌دلیل به این مرحله صعود نکرده، ما به تورنمنت‌های دیگر توجهی نداریم داخل این تورنمنت وارد شدیم و هر دو تا تیم در شرایط برابر به نیمه‌نهایی صعود کردند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: تیم خلیج فارس ماهشهر منسجم بازی می‌کند و برنامه‌های تاکتیکی خوبی دارند. الگوهای تاکتیکی خوبی در بازی‌های این تیم رؤیت کردیم و نقطه مثبت تیمشان این است که تیم هارمونیک هستند و علت آن هم حضور بازیکنانی است که با این تیم از لیگ سوم به لیگ دو صعود کردند که همین موضوع به هماهنگی‌شان کمک می‌کند.

فاضلی بیان کرد:  قطعاً می‌طلبد در بازی مقابل این تیم تمرکز بالایی داشته باشیم و سطح انگیزشی و سطح انرژی تیم اگر اغراق نکنم باید بالاتر از بازی پرسپولیس باشد تا بتوانیم موفق شویم. بازی با این تیم و با این شرایط تمرکز بالایی نیاز دارد.

وی افزود: در تیم آلومینیوم نیز تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان شرایط بازی را به خوبی درک کردند و بزرگترهای تیم، به نمایندگی از همه از میثم مجیدی نام می‌برم که کاپیتان تیم است، کمک خوبی کردند و بتوانیم شرایط را به تیم القا کنیم و امیدواریم این درک و شرایط به بازی کشیده شود و در بازی تبلور پیدا کند و امیدواریم با جنگندگی بازیکنان و تعصب و بحث فنی قوی در یک بازی جوانمردانه برنده بازی فردا باشیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هم برای ۹۰ دقیقه هم ۱۲۰ دقیقه برنامه داریم و هر تیمی برنامه خود را دارد و امیدواریم این برنامه‌ریزی فردا به طور کامل اجرا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول