اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری وبینار «فوائد روزه‌داری از نظر اسلام و مسیحیت» به زبان انگلیسی

رئیس اداره امور بین الملل حرم حضرت فاطمه معصومه (س) از برگزاری وبینار انگلیسی «فوائد روزه داری از نظر اسلام و مسیحیت» در بستر فضای مجازی خبر داد.

برگزاری وبینار «فوائد روزه‌داری از نظر اسلام و مسیحیت» به زبان انگلیسی

کمال ثریا اردکانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت وبینار انگلیسی با موضوع «فوائد روزه داری از نظر اسلام و مسیحیت» در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این وبینار به میزبانی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با هدف تأکید بر اشتراکات بین ادیانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدروح‌الله حسینی از کارشناسان دینی اسلام و کریس هیور محقق و اسلام‌شناس مسیحی از کشور ایرلند دنبال خواهد شد.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس بانوی کرامت افزود: این وبینار روز جمعه دوم اردیبهشت مصادف با ۲۰ رمضان از ساعت ۲۱ الی ۲۲ از بستر برنامه زوم برگزار می‌شود.

وی گفت: از علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار دعوت می‌شود با وارد شدن به لینک وبینار «فوائد روزه‌داری از نظر اسلام و مسیحیت» در این وبینار شرکت کنند.

انتهای پیام/78023/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول