اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

معلم خاطی در اشنویه با حکم جایگزین حبس به انجام کار خدماتی محکوم شد

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از پیگیری و برخورد قانونی و قضایی با ضرب و شتم یک دانش آموز در شهرستان اشنویه خبر داد.

معلم خاطی در اشنویه با حکم جایگزین حبس به انجام کار خدماتی محکوم شد

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص پیگیری خشونت و بدرفتاری نسبت به یک دانش‌آموز در یکی از مدارس اشنویه اظهار کرد: در پی اطلاع از برخورد فیزیکی یک معلم با یک دانش آموز و ایراد جراحت از ناحیه سر به وی، دستور پیگرد قانونی در سریعترین زمان ممکن به دادستانی اشنویه داده شد و این دادسرا اقدامات لازم را برای پیگیری موضوع انجام داد.

وی گفت: بعد از تحقیقات لازم، پرونده منتهی به صدور حکم شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شاکی خصوصی در این پرونده رضایت داد، تصریح کرد: به لحاظ جنبه خصوصی پرونده حکم پرداخت دیه موقوفی تعقیب صادر شد و در خصوص جنبه عمومی پرونده با لحاظ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان حکم حبس صادر شد، ولی به دلیل گذشت شاکی و معلم بودن وی، حکم حبس به ارائه خدمات عمومی رایگان در حوزه آموزش تبدیل شد.

عتباتی با بیان اینکه نهاد‌های آموزشی باید الگوی اخلاق و رفتار حسنه و اسلامی باشند و به دانش آموزان کنترل خشم و مهارت‌های رفتاری و صبر را بیاموزند، بیان کرد: رفتار‌های ناشایست و خارج از ضوابط به هیچ وجه پذیرفته نیست و با عاملان چنین رفتار‌هایی وفق قوانین برخورد می‌شود.

به گزارش فارس، شانزدهم فروردین ماه پرتاب تخته پاکن از سوی معلم مدرسه حکمت شهر اشنویه به سمت یک دانش آموز، موجب آسیب دیدگی او از ناحیه سر (شکستگی) شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول