اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف انبار 30 میلیاردی دپوی پارچه قاچاق در قرچک

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از کشف 850 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال از یک انبار در یکی از محله‌های شهرستان قرچک خبر داد.

کشف انبار 30 میلیاردی دپوی پارچه قاچاق در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ مرتضی ملکی جانشین فرمانده انتظامی قرچک امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای گسترده طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با کالای قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی پارچه خارجی در یک انبار در یکی از محله‌های شهرستان قرچک، بررسی موضوع به‌طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و هماهنگی‌های قضائی با همکاری بازرسان اداره نظارت بر اصناف از انبار مورد نظر بازرسی و تعداد ۸۵۰ طاقه انواع پارچه خارجی بدون مدارک گمرکی لازم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی قرچک با اشاره به دستگیری صاحب پارچه‌های مورد نظر ادامه داد: ارزش پارچه‌های کشف شده  توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با ورود، انبار و توزیع کالای قاچاق تداوم خواهد یافت و نیروی انتظامی با سودجویان و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول