اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امکانات و فضای ورزشی کهگیلویه محدود است

فرماندار کهگیلویه گفت: با وجود استعدادهای ورزشی و پرورش ورزشکار در سطح ملی اما امکانات و تجهیزات موجود جوابگوی این قشر نیست.

امکانات و فضای ورزشی کهگیلویه محدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی امروز در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در کهگیلویه کم است، گفت: کهگیلویه با وجود ورزشکاران و قهرمانان ملی خوابگاه ورزشی ندارد.

 فرماندار کهگیلویه افزود: برنامه‌ریزی هدفمند و توسعه زیر ساخت ورزشی   از اولویت‌های توسعه ورزش است. 

وی بیان کرد: ارائه خدمات زیرساختی به مناطق محرومی چون کهگیلویه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است اما عمق محرومیت‌ها حاکی از این است که با وجود تلاش‌های بسیار هنوز محرومیت رفع نشده است. 

موسوی با بیان اینکه بستر حمایت صنعت و بخش خصوصی از ورزش شهرستان اندک است، تاکید کرد:در کمبود امکانات و فضاها ی مناسب برای فعالیت ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی نیاز به سامان بخشی و تلاش دولت احساس می‌شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به پرورش ورزشکاران و قهرمانان متعدد ملی در شهرستان، عنوان کرد :با وجود اینکه ورزشکاران ما در هیئت‌های مختلف برای کهگیلویه و استان در سطح ملی هویت آفرین بوده‌اند اما شرایط و جایگاه کنونی امکانات در تراز ظرفیت و توانمندی‌ها  نیست.

وی افزود: ورزش‌های مدعی قهرمانی که نیاز به تجهیزات و فضای تخصصی دارند بعضا در سالن‌های چند منظوره به تمرینات خود می‌پردازند.

این مسؤول گفت: نیمه کاره رها شدن سالن‌های ورزشی در روستاهای درغک، جاورده و شوتاور و برخی دیگر نارضایتی‌هایی را به وجود آورد است این در حالی است که در سایر روستاهای شهرستان نیاز به احداث ابنیه ورزشی مثل چمن مصنوعی وجود دارد و در هر کجا این امکان فراهم شده است  تاسیسات رفاهی تعبیه نشده است .

موسوی گفت: دغدغه اصلی و انتظار عمومی مردم و ورزشکاران شهرستان کهگیلویه این است که زمینه احداث مهمانسرای ورزشی  این شهرستان در راستای آمادگی اردوهای میزبانی فراهم شود.

وی افزود : امیدواری با پیگیری‌های مدیرکل شاهد گشایش ثمربخش در ورزش کهگیلویه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد:  ورزش کهگیلویه یک ظرفیت و فرصت ارزشمند برای استان است که برای شکوفایی بیشتر نیاز به اقدام عملیاتی دارد. 

دهقان گفت: با توجه به نقاط قوت این شهرستان تلاش خواهیم کرد مطالبات ورزشکاران این شهرستان بیش از پیش دیده شود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول