اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کشف محموله ۵۳۱ کیلوگرمی تریاک در لرستان/ باند سارقان حرفه‌ای خودرو متلاشی شد

‌فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک باند مواد مخدر که از شرق کشور مواد را وارد استان می‌کرد و قصد انتقال آنها به استان‌های غربی را داشت، متلاشی شد، همچنین یک دستگاه کامیون متوقف و ۵۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

کشف محموله ۵۳۱ کیلوگرمی تریاک در لرستان/ باند سارقان حرفه‌ای خودرو متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرف سه روز گذشته فرماندهی انتظامی استان چهار باند را در سه حوزه مورد ضربه قرار داد، اظهار کرد: یک باند مواد مخدر که از شرق کشور مواد را وارد استان می‌کرد و  قصد انتقال آنها به استان‌های غربی را داشت، متلاشی شد، همچنین یک دستگاه کامیون متوقف و ۵۳۱ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: پرونده در سیر مراحل قانونی است که همدستان دیگر را شناسایی و اقدامات بعدی توسط دستگاه قضا انجام شود، در این راستا تلاش سربازان گمنام در اداره اطلاعات که همکاری خوبی در این زمینه با ما داشتند مورد تقدیر است.

‌فرمانده انتظامی لرستان گفت: مورد دیگر مربوط به دو مورد وارد کننده سلاح از استان‌های غربی بود که در این رابطه چهار نفر دستگیر شد و هر چهار نفر بومی استان بودند.

الهی گفت: از دو باند وارد کننده سلاح، ۵۶ قبضه سلاح کشف و ضبط شد که ۱۲ قبضه سلاح شورشی و ساچمه زنی و ۴۴ قبضه کلت کمری بود.

وی به شناسایی یک باند سرقت خودرو هم اشاره کرد و افزود: در این رابطه ۵ نفر دستگیر شد که ۴ نفر سارق و یک نفر مال‌خر بود.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: باند سرقت خودرو به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند که تاکنون ۶ خودرو و ۴ دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه حکر لیزری کشف شده است، نکته قابل توجه اینکه باند سرقت خودرو یک باند حرفه‌ی بود.

وی در خصوص طرح ارتقا امنیت و آرامش در مرکر استان  نیز گفت: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضا طرح‌های متعددی دارد، امروز نیز در ۱۸ نقطه خرم‌آباد طرح اجرا و تعدادی سارق، توزیع کننده مواد مخدر و تعدادی سلاح کشف شد که در صورت جمع بندی به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

الهی در خصوص تکرار جرم توسط مجرمان نیز گفت: با توجه به اینکه هزینه جرم در حال حاضر کم است و تاثیر گذار نیست امیدواریم با کمک مجلس طرح دوفوریتی که قرار است در مجلس ارائه شود بتواند راهگشاه باشد و خلاءهای موجود را پر کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول