اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از رای جالب دادیاری تا ضرورت شفافیت شهرداری با مردم!

در گزارش شنبه‌های مجازی این هفته به بررسی نظرات ارائه شده از سوی مسئولان و فعالان رسانه ای و اجتماعی قزوین پیرامون آخرین رویدادها و تحولات استان پرداختیم.

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از رای جالب دادیاری تا ضرورت شفافیت شهرداری با مردم!

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این هفته فضای مجازی در قزوین در آرامش نسبی بود و به نظر می رسد فضای بدون تنشی را گذراند.

صفحه منتصب به استانداری قزوین این هفته به نقل از استاندار نوشته بود: ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شان اقتصاد قزوین نیست.

حال باید دید که متولیان امر در قزوین چه تمهیداتی را به منظور ارتقای سطح کیفی نمایشگاهی استان به کار خواهند گرفت تا بدین منظور شاهد رشد و رونق در اقتصاد استان نیز شویم.

استاندار قزوین این هفته لیلا غریب را به عنوان مدیر کل جدید دفتر روستایی استانداری قزوین منصوب کرد که این انتصاب جزو نخستین انتصاب هایی بود که بانوان روی کار آمده اند.

میثم مالمیر خبرنگار ایرنا در این خصوص نوشت: نکته ارزشمند و قابل تامل در انتصاب مدیر کل جدید دفتر روستایی استانداری قزوین این است که ایشان خود در دل روستا قرار دارد و از پشت پنجره آپارتمان به روستاییان نگاه نمی کند.

به گزارش فارس پیش از این برخی از بانوان نسبت به انتصابات گلایه مند بودند چرا که تقریبا در دوره اعلایی هیچ بانویی روی کار نیامده بود و هم اکنون با این انتصاب ممکن از بخشی از گلایه مندی بانوان بر طرف شود.

هم چنین قبل تر نیز عنوان شده بود که روی کار آمدن مسئولان صرفا  نیازمند تجربه و تخصص نیست بلکه  زمانی می توان انتظار تحول داشت که مسئولان از دل مردم انتخاب شوند تا با دغدغه های مردم آشنایی داشته باشند.

محسن رحیمی روابط عمومی استانداری قزوین بخشی از صحبت های مقام معظم رهبری را منتشر کرد: برای نمایش کار نکنید اینکه شما به فکر این باشید که مردم از شما خوششان بیاید و اهمیت کار و رضای الهی را مورد نظر قرار ندهید برکت کار را از بین می برد.

به گزارش فارس در حالی که مقام معظم رهبری سخن از نمایشی کار نکردن به میان می‌آورند اما متاسفانه در قزوین مسئولان در تلاش هستند تا خود را بیشتر از همیشه به نمایش بگذارند و این را می توان در نمایندگان مجلس نیز دید که هر یک در تلاش اند تا خروجی عملکرد را به نفع خود و در کارنامه خود قرار دهند.

مصطفی جعفری مدیر خبرگزاری ایلنا در صفحه خود نوشت : دادیار شعبه 3 دادسرای قزوین فردی را که عمل حرام روزه خواری در ملاء عام انجام داده بود؛ رای به فراهم نمودن یک سفره افطاری برای 10 نفر از نیازمندان با هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان قزوین صادر کرد.

کبری آقا علیخانی با انتشار پستی از بازدید مرکز درمان ناباروری بیمارستان ولایت نو‌شت: چرا تنها مرکز درمان ناباروری دولتی استان هنوز به بهره برداری موثر نرسیده؟!

به گزارش فارس، به نظر می رسد در حالی که در جامعه امروز مدام به فرزند آوری تاکید می شود بنابراین ضرورت دارد تا بسترهای لازم نیز فراهم گردد که از جمله آن ها می توان به مراکز درمان ناباروری اشاره کرد چرا که امروز با پیشرفت علم و دانش می توان به درمان ناباروری پرداخت.

رکسانا رضایی سردبیر نشریه نگاه قزوین نوشت: شورای شهری که با شعار شفافیت شکل گرفت آیا بنا ندارد در کنار برگزاری جلسات روتین هفتگی و در راستای احیا ادعای خود تذکری به شهردار محترم دهد تا پاسخگوی  اذهان عمومی و رسانه ها باشد. رصد عملکرد چندماهه ایشان بیانگر این است که ایشان اعتقادی به ارتباط با رسانه و شفافیت و پاسخگویی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نظر می رسد شهردار قزوین تمایل چندانی در جهت برقراری ارتباط با رسانه ها ندارد و از زمانی که صباغ روی کار آمده است در خروجی کمتر رسانه ای می توان خبر و یا مصاحبه ای از او یافت.

گفتنی است این هفته در دعوت نامه برگزاری جلسه شورا نیز بخش حضور شهردار غیر علنی ذکر شده بود.

این هفته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده بود که شخصی در مدرسه به کوتاه کردن موی دانش آموزان پسر پرداخته بود، پرویز بنی اردلان از فعالان فضای مجازی در این خصوص نوشت: متخلفی که کرامت دانش آموزان را حفظ نکرده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون مدرسه نیز استعفا دادند. سوءرفتارهای شخصی و خارج از ضابطه قابل انتساب به جامعه خدوم فرهنگیان نیست.

علی اکبر بیک نیز با انتشار پیامی از طرف مخاطبین خود مبنی بر بددهنی یکی از معلمان در یکی از مدارس استان قزوین گذاشت که حال باید دید رویکرد آموزش و پرورش در برابر چنین معلمانی که به سادگی اقدام به فحاشی به دانش آموزان می کنند چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شما هم به عنوان مخاطبان فارس می توانید سوژه های مجازی خود را با خبرگزاری فارس در میان بگذارید و هر شنبه منتظر دیدن دغدغه های خود در گزارش فضای مجازی باشید.

طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول