اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس‌من| مادران دانشجو خواستار تسهیل در آموزش حضوری/ پسرم را همراهم به کلاس حضوری می‌برم

کاربران سامانه فارس من خواستار تسهیل در روند آموزش حضوری برای مادران دانشجو و دانشجویان غیربومی شدند، یکی از کاربران گفت: پسرم را با خودم به کلاس دانشگاه می‌برم.

فارس‌من| مادران دانشجو خواستار تسهیل در آموزش حضوری/ پسرم را همراهم به کلاس حضوری می‌برم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من درخواستی را در این سامانه ثبت کردند و براین اساس خواستار تسهیل در روند آموزش حضوری برای مادران دانشجو و دانشجویان غیربومی شدند.

سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به وجود سویه‌های مختلف بیماری کرونا گفت: با توجه به تصمیم مسوولان برای حضوری شدن دانشگاه‌ها دانشجویان شاغل، مادران دانشجو یا دانشجویان غیربومی به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی با مشکل مواجه می‌شوند از این رو خواستار تسهیل در برگزاری آموزش حضوری برای این افراد هستیم.

وی ادامه داد: البته دانشجویانی هم هستند که بیماری زمینه‌ای دارند، بهتر است برای این افراد نیز تمهیداتی اندیشیده شود، برای مثال می‌توانند کلاس‌ها را به صورت همزمان حضوری و مجازی برگزار کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌ها را بر اساس آموزش غیرحضوری انجام دادیم حالا که کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود از مسوولان می‌خواهیم این امکان را فراهم کنند که هم کلاس حضوری برگزار شود و هم کلاس مجازی ادامه داشته باشد.
سردبیر سوژه فارس من اظهار داشت: من در برخی جلسات پسر ۳ ساله خودم را به کلاس می‌برم و برای حضورم در بعضی کلاس‌ها هم همسرم مرخصی می‌گیرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول