اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نویدکیا: 80 دقیقه 10 نفره بازی کردن سخت است/ چرا در این سطح از مسابقات VAR وجود ندارد؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در بدترین زمان ممکن اخراجی دادیم و 80 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت است.

نویدکیا: 80 دقیقه 10 نفره بازی کردن سخت است/ چرا در این سطح از مسابقات VAR وجود ندارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا بعد از شکست 3 بر صفر مقابل التعاون عربستان در نشست خبری اظهار داشت: در بدترین زمان ممکن 10 نفره شدیم و 80 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت است.سعی کردیم تا جایی که میشه بازی را تحت کنترل بگیرم و از کناره‌ ها در نیمه اول حمله کنیم.

وی با اشاره به اینکه روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم، گفت: فکر می‌کنم نیمه اول بعد از اخراج بازیکن‌مان یک مقدار سازماندهی خوبی داشتیم و یکی دو موقعیت هم به تیم دادیم. روی هم رفته می‌گویم می‌توانیم از نیمه اول راضی باشیم، اما در نیمه دوم سازماندهی ما خیلی زود بهم ریخت و گل دوم را خوردیم و نتوانستیم نظم و انضباط حرفه ای را نداشتیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: فوق العاده در نیمه دوم بی نظم بازی کردیم. درست است وضعیت‌مان خیلی خیلی سخت شد و سه دیدار دیگر باقی مانده است، اما باید امیدمان را برای بازی‌های بعدی نگهداریم.

نویدکیا  در مورد اینکه در نیمه اول در یک صحنه مشکوک پورغاز از میدان اخراج شد و در نیمه دوم دو صحنه مشکوک پنالتی را دیدیم و نظرتان درمورد داوری مسابقه امروز چیست گفت: خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم زیرا علاقه‌ای به این موضوع نداشته‌ام. کارشناسان باید نظر بدهند. این وظیفه من نیست اما فکر می‌کنم اخراج سختگیرانه بود اگر  اشتباهی رخ داده باشد ساختار بازی تغییر کرده و اگر درست باشد که هیچ.  در مورد پنالتی هم نظر داور است و کارشناسان باید بگویند. وقتی var نباشد همین است. چرا در این سطح از مسابقات این سیستم نیست اگر هم همه چیز درست باشد که هیچ. در کل باید کارشناسان در موردش نظر بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول