اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست قلعه‌نویی از وزیر ورزش؛ به تیم امید نگاه ویژه‌ داشته باشید/ گلایه‌های مهدوی‌کیا به حق است+فیلم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان از وزیر وزرش خواست که به تیم امید و بازیکنان این تیم نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

درخواست قلعه‌نویی از وزیر ورزش؛ به تیم امید نگاه ویژه‌ داشته باشید/ گلایه‌های مهدوی‌کیا به حق است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تماشاگر ویژه مسابقه دوستانه تیم امید ایران و گل‌گهر سیرجان بود و در پایان مسابقه با امیر قلعه‌نویی و مهدی مهدوی‌کیا سرمربیان دو تیم دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر خطاب به وزیر ورزش گفت: تیم امید در ساختار دفاعی و حمله‌ خیلی خوب  و با برنامه بودند اما  آقای دکتر باید همان نگاهی که به تیم ملی هست باید بیشتر به تیم امید باشد زیرا این‌ها پشتوانه تیم ملی هستند. الان مهدوی‌کیا گلایه‌هایی داشت و شما هم ورزشی هستید و می‌دانید گلایه‌های مهدوی‌کیا به حق است. جام جهانی خیلی مهم است و اولویت اول، دوم و سوم اما این بچه‌ها را از یاد نبرید.

وزیر ورزش هم به قلعه‌نویی گفت: دیروز مهدوی‌کیا به اتفاق محمدی به وزارت ورزش آمده بودند افتخار دادند، حدود یک ساعت و نیم در خدمت‌شان بودیم به جزئیات مسایل را گفتند و مطالب ارزشمندی گفتند آنچه نیاز هست را برای بزرگی و موفقیت تیم هستند را گفتند و ما هم قول دادیم در کنارشان باشیم. 

قلعه نویی هم در جواب گفت: تیم داخل زمین‌شان عالی است و تیم بیرون‌شان باید خوب باشد. بازی‌های بین المللی انجام بدهند بازی با گل‌گهر چیزی گیرشان نمی‌آید. شما ورزشکار در سطح بالایی بوده‌اید تیم قطر را ببیند 50 بازی بین المللی در کارنامه‌شان دارند نه تیم ملی بزرگسالان همان تیم امیدشان، خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌ای داشته باشید از نظر اقتصادی هم به آنها توجه کنید  باید بازی بین‌المللی داشته باشند و شما خودتان ورزشی هستید و من درس پس می دهم. 

سجادی هم گفت: دیروز مهدوی‌کیا گفت بازیکنان 18 ساله دعوت کرده   تا المپیک همین نفرات در تیم  باقی بمانند.

قلعه نویی هم تصریح کرد: هر مربی دیگری بود این مرحله را بگذرم و کارنامه خوبی بگذارم اما ایشان کاری که کره‌ای ها و ژاپنی‌ها انجام دادند را مهدوی کیا انجام دادند و باید حمایت ویژه از این تیم  شود. من هم یک عرض کوچک و خصوصی هم داشتم. در زیر فیلم این دیدار را مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول