اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر آموزش‌وپرورش دو مدرسه در «دهاقان» را افتتاح کرد

آیین افتتاح دو پروژه آموزشی و کلنگ‌زنی یک هنرستان شش کلاسه در شهرستان دهاقان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد.

وزیر آموزش‌وپرورش دو مدرسه در «دهاقان» را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، عصر امروز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان شهرستان‌های شهرضا و دهاقان، آیین افتتاح دو پروژه آموزشی و کلنگ‌زنی یک هنرستان شش کلاسه در شهرستان دهاقان برگزار شد.

در این آیین مدرسه شش کلاسه زنده‌یاد رحمت‌الله عبدی گلشن با اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدرسه زنده‌یاد رحمت‌الله عبدی گلشن با زیربنای ۶۴۰ مترمربع دارای محوطه و فضای ورزشی به مساحت ۹۱۵ مترمربع، شش کلاس آموزشی مجهز به ویدئو پروژکتور و برد هوشمند آموزشی، سالن اجتماعات، نمازخانه، کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه و کتابخانه است، کل هزینه انجام‌شده برای ساخت این مدرسه چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده که سهم خیر در تأمین این مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان است.

همچنین مدرسه سه کلاسه ضیغمی بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 مدرسه حاج غلامحسین ضیغمی با زیربنای ۴۵۲ مترمربع دارای محوطه و فضای ورزشی به مساحت ۳ هزار و ۶٠٠ مترمربع، سه کلاس فضای آموزشی مجهز به ویدئو پروژکتور و برد هوشمند آموزشی، سالن اجتماعات، نمازخانه، کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه و کتابخانه است. کل هزینه انجام‌شده برای ساخت این مدرسه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که سهم خیرین در تأمین این مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان است.

در این آیین همچنین کلنگ احداث یک هنرستان ۹ کلاسه در شهر دهاقان بر زمین خورد.

این هنرستان یک‌هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا دارد که قرار است مجهز به شش کلاس و سه کارگاه باشد و با مشارکت ۳۰ درصدی اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان در مسکن مهر این شهرستان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول