اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برتری حوزه شهدای بسیج دانش آموزی دیشموک در میان 17 حوزه

حوزه شهدای بسیج دانش آموزی دیشموک در میان 17 حوزه دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد مقام برتر را کسب کرد.

برتری حوزه شهدای بسیج دانش آموزی دیشموک  در میان 17 حوزه

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، سیدحمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جلسه تکریم و معارفه فرمانده‌ حوزه‌های مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است اظهار کرد: بسیج در همه عرصه‌ها و در هر جایی  که انقلاب و مردم نیازمند خدمات رسانی باشند حضور پیدا می کند.

وی گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در همه نقاط ایران اسلامی خدمات‌دهی به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

محقق‌زاده عنوان کرد: از آن جایی که خدمات حوزه‌های مقاومت محلات برادران و خواهران و دانش آموزی در دیشموک مشغول به فعالیت است که حوزه شهدای دانش آموزی در بین 17 حوزه دانش آموزی در سراسر استان جزء حوزه‌های برتر بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به ضرورت انجام وظیفه به مردم گفت: فرماندهان حوزه‌های مقاومت و شورای حوزه در بخش دیشموک از بطن مردم بوده و نیازمند همکاری مردم و ادارات است.

وی خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی سبب پیشرفت نظام اسلامی که اولویت فرمانده جدید حوزه‌های مقاومت محلات ارتباط مستمر با مردم و جذب حداکثری جوانان به سپاه و بسیج باشد.

محقق زاده تشریح کرد: کار برای رضای خدا و خدمت جهادی به مردم سرلوحه کاری ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بوده که فرمانده جدید ماموریت دارد تا با کار جهادی و انقلابی به مردم دیشموک خدمات رسانی کند.

حجت الاسلام امیر داوودی نژاد امام جمعه موقت دیشموک هم در این جلسه با اشاره به ایثارگری های پاسداران گفت: پاسداران با ایثارگری هایشان خدمات رسانی کرده که نمونه آن ایثارگری‌ها و جانفشانی شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و صیاد شیرازی بوده است.

وی افزود: یکی از موارد مهم که باید سرلوحه کاری پاسداران قرار گیرد اخلاص در راه خدا و کار برای خداست

داوودی نژاد ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی همه را با اخلاص شان به انقلاب و آرمان های  آن علاقه مند و جذب می کردند که بر همه ما واجب است به تاسی از شهدا راه آنان را ادامه دهیم.

به گزارش فارس، در پایان از خدمات کریم انصاری تجلیل و سجاد بهرا به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک معرفی شد.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول