اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کرده و بتوانیم درباره مشکلات پسروی آب در میانکاله از کمک  شرکت‌های دانش‌بنیان بهره بگیریم.

بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با همراهی فرماندار بهشهر و یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان از پروژه‌های تامین آب شهرستان‌های بهشهر، نکا و تالاب میانکاله بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با قدردانی از اقدامات انجام شده در این راستا از سد گلورد به عنوان خدمتی بزرگ به مردم یاد کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع موجود بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری کامل این سد باشیم.

علیخانی در ارتباط با مشکلات پسروی آب تالاب میانکاله، اظهار کرد: باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کرده و بتوانیم در این مسیر از کمک  شرکت‌های دانش‌بنیان بهره بگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کانال‌های آبیاری زهکشی، اقدامی مناسب برای بهبود وضعیت کشاورزی و کاهش مشکلات کشاورزان است، تصریح کرد: با اجرای پروژه‌هایی از این دست، ضریب مهار آب‌های سطحی ارتقا می‌یابد.

به گزارش فارس، با تکمیل پروژه سد گلورد امکان تامین آب آشامیدنی شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه و تامین آب ۲۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست فراهم می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول