اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش بازیکنان سیتی و اتلتیکو به درگیری در تونل ورزشگاه +فیلم

پس از پایان مسابقه، چند بازیکن از منچسترسیتی و اتلتیکو در تونل با هم درگیر شدند تا برخی بازیکنان به این موضوع واکنش نشان دهند.

واکنش بازیکنان سیتی و اتلتیکو به درگیری در تونل ورزشگاه +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در یک دیدار جنجالی مقابل اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل رسید تا به دلیل پیروزی در بازی رفت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دقایق پایانی این مسابقه جو میدان کاملاً به هم ریخت و بازیکنان با هم درگیر شدند. در دقیقه 92 فیلیپه، مدافع اتلتیکو پس از ضربه زدن به پای فیل فودن از بازی اخراج شد تا درگیری‌ها بیشتر شود.

در انتها منچسترسیتی توانست از دروازه خود محافظت کند و بازی به پایان رسید ولی با پایان آمدن این دیدار، درگیری‌ها خاتمه نیافت.

دوربین‌های تونل ورزشگاه وندا متروپولیتانو نشان می‌دهند که بازیکنان منچسترسیتی و اتلتیکو و مشخصا جک گریلیش و استوان ساویچ پس از پایان مسابقه نیز با هم درگیر شدند.

رودری در خصوص این اتفاقات به سایت مووی‌استار گفت: ما همه فوتبالیستیم و می‌دانیم که هر اتفاقی که در زمین افتاد، باید در زمین مسابقه نیز بماند. این مسابقه بسیار نزدیک بود و احساسات به اوج خودش رسید. من دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد ولی درگیری در پایان مسابقه رخ داد. من سعی کردم از آن دوری کنم.

آیمریک لاپورت، مدافع منچسترسیتی در این خصوص اظهار داشت: درست است که خیلی خوب نیست چنین مسابقه‌ای در پایان با یک درگیری به پایان برسد. اما این اتفاق به نظرم ناچیز است. در پایان مسابقه این اتفاق رخ داد تا این مسئله کوچک در خصوصش صحبت شود. در حالت کلی این درگیری بیشتر از ما به اتلتیکو ضربه زد.

یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید نیز گفت: من واقعا چیزی ندیدم (درگیری داخل تونل) زیرا در حال تشکر کردن از تماشاگران بودم. به نظرم لحظات و حسی که طرفداران در استادیوم و جایگاه‌ها رقم زدند، بی‌نظیر بود.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول