اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تصمیم عجیب فدراسیون والیبال ازبکستان/ انصراف از تمامی مسابقات 2022

فدراسیون والیبال ازبکستان از تمامی رویدادهای سال ۲۰۲۲ قاره کهن از جمله میزبانی قهرمانی نوجوانان دختر آسیا انصراف داد.

تصمیم عجیب فدراسیون والیبال ازبکستان/ انصراف از تمامی مسابقات 2022

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون والیبال آسیا اطلاع داد که فدراسیون والیبال ازبکستان به دلیل تغییر و تحولات داخلی از حضور در تمامی رویدادهای سال ۲۰۲۲ از جمله میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا انصراف داد.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا قرار بود از ۱۶ تا ۲۳ خرداد به میزبانی ازبکستان برگزار شود که با توجه به انصراف این کشور، میزبان جدید به زودی از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی خواهد شد.

تیم اوزتلیوم ازبکستان نیز یکی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ در تهران بود که در این رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد.

بنابر این بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 از 24 تا 30 اردیبهشت با حضور هفت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

چلنجر کاپ مردان و زنان آسیا، قهرمانی جوانان دختر آسیا و قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از دیگر رویدادهای والیبال سال ۲۰۲۲ آسیا بود که قرار بود ازبکستان در آن‌ها شرکت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول