اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بنا کشتی‌گیران جوان را به بلغارستان اعزام می‌کند/لیست نفرات اعلام شد

فرنگی‌کاران جوان اعزامی به تورنمنت بلغارستان از سوی محمد بنا مشخص شدند.

بنا کشتی‌گیران جوان را به بلغارستان اعزام می‌کند/لیست نفرات اعلام شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به مسابقات قهرمانی آسیا که روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین در مغولستان برگزار می‌شود، سایر ملی‌پوشان ۲ روز در اردو خواهند بود و بعد از آن به استراحت می‌پردازند. دور جدید تمرینات با بازگشت تیم از چهارم اردیبهشت آغاز می‌شود.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در نظر دارد ملی‌پوشان زیر ۲۳ سال حاضر در اردوی بزرگسالان را به تورنمنت بلغارستان اعزام کند که از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود. تمامی این تورنمنت‌ها به منزله چرخه انتخابی بوده تا کادر به ترکیب اصلی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی دست پیدا کند.

امید آرامی، امیررضا ده‌بزرگی، محمدرضا رستمی، محمدحسین آذرم‌دخت، محمد ناقوسی، محمدحسین محمودی، حمیدرضا بادکان، مرتضی الغوثی و علیرضا حسنوند نفرات اعزامی به تورنمنت بلغارستان هستند.

در خصوص اعزام پویا دادمرز کادر فنی هنوز به قطعیت نرسیده است، مربیان تیم ملی کشتی فرنگی همچنین در نظر دارند به تورنمنت‌های رنکینگ‌دار ملی‌پوشان را هم اعزام کنند. در این خصوص تصمیم نهایی در روزهای آینده گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول