اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

نحوه دریافت نتیجه آزمون دکتری برای داوطلبانی که اطلاعات ثبت‌نامی خود را فراموش کرده‌اند

کارنامه اولیه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1401 منتشر شد و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی خود کارنامه را مشاهده کنند، اما برخی از داوطلبان اطلاعات خود را فراموش کرده‌اند.

نحوه دریافت نتیجه آزمون دکتری برای داوطلبانی که اطلاعات ثبت‌نامی خود را فراموش کرده‌اند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده را در کنار شماره شناسنامه و سال تولد خود وارد کنند.

در حالیکه از امروز پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه، مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز آغاز می‌شود و داوطلبان باید از مجاز بودن یا نبودن خود مطلع باشند، برخی از داوطلبان اطلاعات ثبت‌نامی خود را فراموش کرده‌اند و می‌خواهند بدانند چگونه باید به کارنامه‌شان دسترسی یابند.

* ۲ راه برای دریافت اطلاعات ثبت نامی

این دسته از داوطلبان از ۲ راه می‌توانند اطلاعات‌شان را دریافت کنند.

راه اول اینکه از اینجا وارد سامانه پاسخگویی سازمان سنجش شده و اگر پیش از این عضو نبوده‌اند با وارد کردن اطلاعات فردی خود در این سامانه عضو شوند، پس از عضویت رمز عبور به ایمیل داوطلب ارسال می‌شود، سپس با نام کاربری و رمزی که خودشان انتخاب کرده‌اند می‌توانند وارد سامانه شده و در قسمت درخواست جدیدبا انتخاب نوع آزمون، اطلاعات ثبت‌نامی خود را ببینند.

راه دوم اینکه این داوطلبان می‌توانند با تلفن گویای سازمان سنجش ۰۲۱۴۲۱۶۳ تماس گرفته، ابتدا کلید ۲ و سپس کلید ۳ را انتخاب کنند، بعد از آن کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد کنند تا اطلاعات ثبت نامی آنها اعلام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول