اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدارس همچنان حضوری ادامه فعالیت می‌دهند/ 34 هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش از ارسال نسخه اولیه طرح رتبه بندی معلمان به دولت خبر داد و گفت:‌ مدارس با قدرت به صورت حضوری فعالیت می کنند.

مدارس همچنان حضوری ادامه فعالیت می‌دهند/ 34 هزار نفر در آموزش و پرورش جذب می‌شوند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مناطق آزاد محرومیت مضاعف دارند، گفت: 34 هزار نفر در آزمون استخدامی پذیرفته می شوند و وارد چرخه فعالیت خواهند شد و  25 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان داریم.

وی ادامه داد: مدارس دولتی تابع مقررات دولت هستند و در خصوص مدارس غیر دولتی نیز اگر رعایت لازم صورت نگیرد به شورای نظارت می آیند.

وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس بیان داشت: مدارس با قدرت و قوت به صورت حضوری فعالیت می‌کنند؛ چرا که اکنون از هر بُعدی چه آموزشی و فرهنگی و...دانش‌آموزان خسارت دیده‌اند.

نوری خاطرنشان کرد: بودجه و اعتباری برای کلاس‌های جبرانی تابستان در نظر گرفته شده تا به تناسب برای دانش‌آموزان جامانده از تحصیل استفاده شود.

وی درباره رتبه بندی معلمان گفت:‌ با جلسات بسیار زیاد کارشناسی نسخه اولیه آیین‌نامه رتبه‌بندی به دولت ارسال شده است و  براساس شرایط کمی و کیفی روی آن نظر داده می شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: مشکلی برای فعالیت حضوری مدارس نداریم ؛ البته برخی مدارس مشکل سیستم خنک کننده داشتند که تأمین می‌شود و دانش‌آموزان از حضور در مدارس خوشحال هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول