اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس با برپایی نمایشگاه مشکلی ندارد/ رئیس پلیس: محل نمایشگاه « مصلی» و معابر پر ترافیک تهران نباشد

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: پلیس بابرپایی نمایشگاه‌های تخصصی مشکلی ندارد به شرط اینکه این نمایشگاه‌ها در محلی به دور از ترافیک برگزار شده و مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا برای شهروندان ایجاد نکند.

پلیس با برپایی نمایشگاه مشکلی ندارد/ رئیس پلیس: محل نمایشگاه « مصلی» و معابر پر ترافیک تهران نباشد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس راهور پایتخت در خصوص برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب با بیان اینکه مخالف هیچ اقدام فرهنگی نیست اعلام کرد: آرامش و آسایش مردم در اولویت پلیس قرار دارد.

 سردار محمد حسین حمیدی گفت: پلیس راهور با برپایی نمایشگاه های تخصصی مانند کتاب که بار فرهنگی بسیاری دارد مشکلی ندارد و از آن به شدت استقبال می کند به شرط آنکه این نمایشگاه ها در محلی بدور از ترافیک برگزار شده و برای شهروندان و رانندگان مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا ایجاد نکنند‌.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: خواسته شهروندان از ما این است که پلیس راهور برای مسئله ترافیک و آلودگی هوا در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها چاره ای بیاندیشد ضمن اینکه این نمایشگاه‌ها با توجه به حجم مخاطب و بازدید کننده می‌تواند روی روند ترافیک تاثیر بگذارند .

سردار حمیدی ادامه داد : پلیس راهور تهران ، سال گذشته هم در این باره موضع خود را اعلام کرد و بی تردید مواضع پلیس در هر مورد و موضوعی تحقیق شده و براساس منافع و آرامش مردم است.

وی افزود: به همین خاطر پلیس راهور با برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در محل‌هایی مانند محل دائمی نمایشگاه بین المللی، مصلی امام خمینی ( ره) و دیگر نقاط شهر تهران مخالف است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول