اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

فدراسیون بسکتبال: داوران را به دلخواه باشگاه‌ها انتخاب نمی‌کنیم

سرپرست کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: سعی می‌کنیم داورانی انتخاب کنیم که حساسیت روی آنها نباشد و این طور نیست که به دلخواه باشگاه‌ها داور انتخاب کنیم.

فدراسیون بسکتبال: داوران را به دلخواه باشگاه‌ها انتخاب نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، فریدون سلیمیان سرپرست کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: هر روزی که مسابقه برگزار می‌شود کوبل داوری ما مسابقه قبلی را آنالیز می‌کند و آن چیزی که برای سلامت داوری است را انجام می‌دهد تا اشتباه کمتری در مسابقات باشد و سعی می‌کند مسابقه با سلامت برگزار شود.

وی ادامه داد: هر روزی که بازی داریم حداقل نزدیک سی ساعت یا دو روز قبل داوران از بازی بعدی خود خبر دارند. با توجه به تعداد داوران، محدودیت‌هایی داریم و دو تا سه داور هم آماده باش هستند.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: ما سعی می‌کنیم داورانی انتخاب کنیم که حساسیت روی آنها نباشد و این طور نیست که به دلخواه باشگاه‌ها داور انتخاب کنیم. داوران ما با باشگاه‌ها مشکل ندارند. وقتی داوری را انتخاب کنیم دیگر آن را تغییر نمی‌دهیم.

سلیمیان افزود: مسابقات ما در بالاترین سطح ممکن است. داورانی که در این یک سال خوب بودند بیشتر استفاده می‌شوند، اما این طور نیست که فقط از چند نفر استفاده کنیم. ما در این مرحله 17 تا 18 نفر را داریم و از آنها استفاده می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: هر بازی که انجام شود بعد بازی تصاویر آن آماده می‌شود و با حضور داوران قضاوت‌ها آنالیزمی‌شود. البته داوران ما خوب کار می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول