اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کولیبالی: به خاطر بی‌تجربگی 3 امتیاز را با مساوی عوض کردیم/ تلاش می‌کنیم مردم ایران شاد شوند

مدافع تیم فولاد خوزستان گفت: به خاطر بی‌تجربگی گل خوردیم و 3 امتیاز با تساوی عوض شد.

کولیبالی: به خاطر بی‌تجربگی 3 امتیاز را با مساوی عوض کردیم/ تلاش می‌کنیم مردم ایران شاد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، موسی کولیبالی در خصوص دیدار فولاد خوزستان مقابل شباب الاهلی امارات اظهار داشت: می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم‌. فکر می‌کنم دو‌ تیم شناخت خوبی از هم داشتند و البته شانس‌های ما برای رسیدن به گل‌بیشتر بود. در نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم که بالاخره توانستیم گل بزنیم. متاسفانه در ادامه و روی یک بی‌تجربگی باعث شد که عقب تیم خالی بماند و دروازه‌مان باز شود.

مدافع فولاد افزود: به نظر من حق ما قطعاً در این دیدار سه امتیاز بود و همانطور که گفتم روی یک تصمیم اشتباه، با یک امتیاز عوض شد. در این گروه تیم‌ها به هم نزدیک هستند ‌و شاهد یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان هستیم که هر چهار تیم برای صعود می‌جنگند.

وی با اشاره به دیدار آینده فولاد، تصریح کرد: تساوی تلخی به دست آوردیم، اما فوتبال ادامه دارد. دو‌ بازی متوالی با تیم آهال داریم. امیدواریم که بتوانیم در هر دو بازی نتایج لازم را بگیریم و خود را به عنوان مدعی صعود معرفی کنیم. این بالا و پایین‌ها است که فوتبال را زیبا می‌کند. امیدوارم که در ادامه بتوانیم تفکرات سرمربی و کادرفنی را در زمین اجرا کنیم و باعث شادی مردم ایران و هواداران فولاد بشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول