اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

هزینه‌های گران ورزش در کشور موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: هزینه‌‌های نگهداری سالن‌های ورزشی بسیار زیاد است و نبایستی این موضوع باعث فاصله گرفتن جوانان از ورزش و افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

هزینه‌های گران ورزش در کشور موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ورزش و جوانان در بخش سخت‌افزاری مشکلات زیادی دارد؛ سالن‌های ورزشی را به بخش خصوصی دادند و جوانان ورزشکار دچار مشکلات زیادی شده‌اند. این در حالی است که هزینه‌‌های نگهداری سالن‌های ورزشی بسیار زیاد است و نبایستی این موضوع باعث شود جوانان از ورزش فاصله بگیرند؛ ورزش جوانان می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود. 

وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به سالن‌های ورزشی و زیرساخـ‌های ورزشی در کشور صورت گیرد تا جوانان با فعالیت‌های ورزشی استعدادهای خود را پیدا کرده و آینده درخشانی را داشته باشند.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: یک سالن ورزشی در حوزه انتخابیه دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است که سالنی استاندارد و آماده افتتاح است و برای اعتبار پایانی عملیات عمرانی این سالن به منظور افتتاح، رایزنی با وزیر ورزش و جوانان داشته‌ام. 

حدادی با بیان اینکه استادیوم 5 هزار نفری شهرستان ساوجبلاغ هم در سفر اخیر رئیس جمهور به استان البرز کلنگ زده شد، اظهار داشت: در هشت روستا سالن ورزشی در اختیار داریم و برنامه‌ریزی برای احداث مجتمع‌های ورزشی در روستاها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول