اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ظرفیت تولید 900 مگاوات برق خورشیدی تا سال 1404 در اصفهان وجود دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: این ظرفیت در استان وجود دارد تا شرکت سرمایه گذاری غدیر (شرکت سرمایه گذاری چند رشته ای بورس) بتواند عملیات تولید ۹۰۰ مگاوات برق خورشیدی را تا سال ۱۴۰۴ شمسی در استان پهناور و کانونی اصفهان محقق و اجرایی نماید.

ظرفیت تولید 900 مگاوات برق خورشیدی تا سال 1404 در اصفهان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در مراسم کلنگ‌زنی اجرای مرحله دوم طرح نیروگاه خورشیدی شهرستان جرقویه اصفهان اظهار داشت: به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص استان اصفهان و میانگین بالای روزهای آفتابی، زاویه مطلوب تابش نور خورشید و … قابلیت تولید انرژی الکترسیته با منشا نور خورشیدی به نحو نافع و تاثیرگذار در استان فراهم و مهیا است.

وی، اضافه کرد: استقرار و استمرار صنایع متنوع ازجمله صنایع مادر در استان میزان مصرف برق را به صورتی فزاینده افزایش داده است که این موضوع ضرورت و اهمیت احداث و عملیاتی کردن نیروگاه‌های راهبردی با انرژی‌های پاک از جمله نیروگاه‌های خورشیدی را برای آتیه توسعه پایدار استان صنعتی اصفهان، به راهبرد اساسی و آینده نگرایانه مبدل ساخته است.

زینلیان در ادامه اضافه کرد: این ظرفیت در استان وجود دارد تا عملیات تولید ۹۰۰ مگاوات برق خورشیدی تا سال ۱۴۰۴ شمسی در استان پهناور و کانونی اصفهان محقق و اجرایی شود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول