اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته بیست و پنجم لیگ یک| دربی کرمان قبل از نیمه‌نهایی جام حذفی/ خیبر مقابل استقلال ملاثانی

دو مسابقه پایانی هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال پنجشنبه شب برگزار می‌شود و دو تیم مس کرمان و خیبر خرم آباد به مصاف حریفان می‌روند.

هفته بیست و پنجم لیگ یک| دربی کرمان قبل از نیمه‌نهایی جام حذفی/ خیبر مقابل استقلال ملاثانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو مسابقه پایانی هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال روز پنجشنبه در اهواز و کرمان برگزار می‌شود. مس کرمان که در جام حذفی توانست با پیروزی مقابل خیبر خرم آباد به جمع 4 تیم برتر جام حذفی برسد فردا شب باید در مصاف با تیم هم استانی خود آرمان گهر برای گرفتن سه امتیاز مبارزه کند. مس 50 امتیازی 8 امتیاز بیشتر از آرمان گهر دارد اما تیم سیرجانی هم روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را دارد. بنابراین دربی کرمان جذابیت‌های زیادی خواهد داشت زیرا هر دو تیم به دنبال برد هستند. مس کرمان 5 روز بعد هم در ورزشگاه آزادی تهران باید در نیمه‌نهایی به مصاف نساجی مازندران برود.

خیبر خرم آباد هم که در یک چهارم نهایی جام حذفی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت فردا شب به مصاف تیم استقلال ملاثانی می‌رود مسابقه‌ای که قرار است در ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز برگزار شود. آبی‌پوشان خوزستانی برای بقا در لیگ یک تلاش می‌کنند ولی خیبر خرم آباد با فراز کمالوند به دنبال رسیدن به لیگ برتر است. به هر حال خیبرخرم اباد کار آسانی در اهواز نخواهد داشت.

هر دو مسابقه هم ساعت 20:30 آغاز می شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول