اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ضرورت توجه جدی به موضوع گردشگری در پایتخت

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه پایتخت ظرفیت‌های گردشگری بسیاری دارد، گفت: متاسفانه استفاده حداقلی از این ظرفیت‌ها نشده و باید توجه جدی به این موضوع شود.

ضرورت توجه جدی به موضوع گردشگری در پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری در صحن امروز شورای شهر درباره گردشگری در تهران اظهارداشت: پایتخت ظرفیت‌های گردشگری بسیاری دارد. متاسفانه ما استفاده حداقلی از این ظرفیت‌ها نداشته‌ایم و باید توجه جدی به این موضوع صورت گیرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نگاه ما به گردشگری هزینه محور است، خاطرنشان کرد: گردشگری یک فرصت است و می تواند در حوزه درآمدها موثر باشد.

وی با اشاره به دعوت از وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صحن شورا خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که تعامل خوبی بین مدیریت شهری و وزارت میراث فرهنگی ایجاد شود.

سروری با بیان اینکه درخواست همه مردم تهران از شهردار این است که به مجموعه ایوان ری توجه ویژه داشته باشد، تصریح کرد: پروژه‌هایی که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و از آنها استفاده‌ای نمی‌شود هزینه‌بر خواهند بود. در گذشته این پروژه‌ها برای ما هزینه داشته و از سوی دیگر هزینه مضاعف برای نگهداشت آن‌ها صرف کرده‌ایم؛ در صورتی که اگر سه یا چهار درصد باقی مانده طرح ایوان‌ری مورد توجه قرار بگیرد این مجموعه به عنوان یک فضای فرهنگی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هم می‌تواند منبع درآمدی برای شهرداری باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: امیدواریم شهرداری هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی ایوان‌ری اقدام کند تا شهروندان و گردشگران بتوانند از این فضای فرهنگی استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول