اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

عموعابدینی: ضرورت رفع چالش‌های آموزشی و اشتغال فارغ التحصیلان

معاون آموزشی وزارت علوم بر ضرورت رفع چالش‌های آموزشی و اشتغال فارغ‌التحصیلان تأکید کرد.

عموعابدینی: ضرورت رفع چالش‌های آموزشی و اشتغال فارغ التحصیلان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار سرپرست و هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور اشتغال فارغ التحصیلان بیکار و ایجاد رشته‌های مناسب را دغدغه وزارت علوم عنوان کرد و افزود: نقش و جایگاه دانشگاه پیام نور و مأموریت ویژه این دانشگاه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین رفع چالش‌های آموزشی و اشتغال فارغ التحصیلان باید مشخص شود.

وی اظهار داشت: گاهی مأموریت‌ها کلی تلقی می‌شود در صورتی که باید شاخص‌های مورد نظر برای تحقق اهداف تعیین شده و بر مبنای شاخص‌ها برنامه‌های منظم تدوین شود.

معاون آموزشی وزارت علوم تحمیل هزینه به خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان در رشته‌های ناکارآمد را نادرست عنوان و تصریح کرد: رشته‌هایی باید ایجاد شود که حقیقتاً مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند و فارغ التحصیلان آن پس از فراغت از تحصیل به کار گمارده شوند.

عمو عابدینی تعیین شاخص‌ها و مأموریت‌های مشخص دانشگاه پیام نور را مهم دانست و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دارای ارزش ویژه ای است و این دانشگاه تنها دانشگاهی است که توانسته امکان تحصیل را در تمامی نقاط کشور به ویژه مناطق کمتر برخوردار برای متقاضیان تحصیل فراهم کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول