اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک مومنانه| توزیع ۷۴ هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: سیزدهیمن رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سید الشهدا(ع) با توزیع ۷۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان‌های استان تهران در حرم امام(ره) برگزار شد.

کمک مومنانه| توزیع ۷۴ هزار بسته معیشتی توسط سپاه استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سیزدهیمن رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران با توزیع ۷۴ هزار بسته معیشتی صبح امروز در کنار محفل انس با قرآن و همزمان با سالگرد شهادت سردار سرلشگر پاسدار شهید سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه، در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز و در ایام ماه مبارک رمضان سیزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه را پس از شیوع کرونا با کمک خیران برگزار می کنیم.

وی گفت: با توجه به صحبت های رییس جمهور مبنی بر ریشه کن کردن فقر مطلق، در این مرحله سعی کردیم افراد جدیدتری شناسایی کنیم که به نوعی زیر پوشش سازمان هایی مثل کمیته امداد و بهزیستی نبوده یا محرومانی که ناشناخته مانده بودند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: ۷۴ هزار بسته متمرکز تا کنون تهیه شده که البته کمک خیران شهرستانی نیز به این بسته ها اضافه خواهد شد.

سردار ذوالقدر یادآور شد: در سه ماهه آخر سال گذشته هر ماه به طور متوسط ۱۰۰ تا ۱۰۴ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و توزیع کردیم که البته بهترین فرصت با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فراهم شد تا مرحله ای دیگری از این طرح را اجرا کنیم.

وی ارزش ریالی بسته های توزیعی را بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: از افرادی که تمکن مالی دارند و مایل به کمک هستند درخواست می کنیم تا در این طرح مومنانه مشارکت کنند که البته نوع کمک فرقی نمی کند و می تواند از لباس تا تهیه مسکن باشد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: ما علاوه بر اجرای این طرح ها، یک تفاهم نامه و تعهدی با کمیته امداد و مسکن و شهرسازی برای ساخت خانه محرومان در روستاها داریم و امسال سعی می کنیم در آن چهار میلیون واحد مسکونی که گفته شده ساخته می شود، بتوانیم سهم خانه های روستایی در سطح استان تهران را به طور کامل انجام دهیم.

سردار ذوالقدر ادامه داد: برای اجرای این تعهد، آورده زمین مهم و دشوار است که پس از تامین آن می توان با کمک خیران این کار را انجام دهیم و از طریق سپاه استان تهران و نواحی آن آمادگی جذب کمک مردم و خیران را داریم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول