اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارسال ۶۱۰ واحد خون از همدان به سه استان/ اهدای خون در ماه رمضان

رئیس مرکز اهدای خون استان همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال ۶۱۰ واحد خون به استان‌های تهران، سیستان و خوزستان ارسال شده است گفت: نیاز خونی استان همدان تامین است.

ارسال ۶۱۰ واحد خون از همدان به سه استان/ اهدای خون در ماه رمضان

افشین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر نیاز خونی استان تامین می‌شود اظهار کرد: خوشبختانه همدان در زمینه تامین فرآورده‌های خونی مشکلی ندارد و همواره نیاز استان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه مازاد نیاز استان به استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان ارسال می‌شود گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۱۰ واحد خون به این استان‌ها ارسال شده است.
 
رئیس مرکز انتقال خون استان همدان بیان کرد: در ماه رمضان نیز برنامه این است که در سه شیفت صبح، ظهر و شبانه اهدای خون صورت می‌گیرد و مراجعه‌کنندگان می‌توانند در هر ساعتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در شب‌های قدر شیفت شبانه طولانی می‌شود افزود: با این وجود متقاضیان اهدای خون را به شب‌های قدر موکول نکنند زیرا در این شب‌ها مراجعه‌کننده زیاد است.

محمدی در خصوص اهدای خون در حین روزه‌‌داری گفت: اهدای خون در هنگام روزه‌داری مشکلی ندارد اما بهترین توصیه در وهله اول اینکه بعد از افطار اهدا داشته باشند تا از افطار تا سحری مایعات بیشتری مصرف کنند و چند شب بعد نیز مصرف مایعات را تکرار کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور متوسط روزانه ۱۵۰ واحد اهدای خون در همدان صورت می‌گیرد که آمار خوبی است و نیاز استان تامین می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول