اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فخری: تنها چالش ما پرواز به چین است/کشتی اهمیت بازی‌های آسیایی را می‌داند

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: مسئولان کشتی به اهمیت بازی‌های آسیایی واقف هستند و ما هم تلاش می‌کنیم نیازهای آنها را برآورده کنیم.

فخری: تنها چالش ما پرواز به چین است/کشتی اهمیت بازی‌های آسیایی را می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس، پیمان فخری در خصوص اعتراض ایران به زمان ثبت نام نهایی ورزشکاران در بازی‌های آسیایی هانگژو،اظهار داشت: یک ماه زمان ثبت نام با توجه به اعتراضی که ما و چند کشور دیگر انجام دادیم، اضافه شد و آخرین مهلت ثبت نام نهایی در بازی‌های آسیایی ۱۰ تیر خواهد بود.

وی در خصوص زمان تعیین نفرات نهایی برای حضور در بازی‌های آسیایی، گفت: تا آخرین لحظه نسبت به اضافه شدن و کم شدن ورزشکاران با دقت عمل می‌کنیم. مصوبه ستاد بر این است که اگر تشخیص دهیم ورزشکار و یا رشته‌ای امکان اضافه و یا کم شدن را دارد، این کار را انجام می‌دهیم.
۱۳۰۰ ورزشکار در ۳۱ رشته ورزشی ثبت نام شدند، تقریبا کار ثبت نام‌ اولیه غیر از یک رشته تمام شده است که آن رشته بازی‌های الکترونیک است چون تعداد زیادی ورزشکار دارد و در حال غربالگری بودند که روز یکشنبه هم موارد آنها ارسال شد و به عنوان آخرین رشته ثبت نام شدند.

سرپرست کاروان کشورمان در خصوص مهم‌ترین چالش پیش روی کاروان ایران، خاطرنشان کرد: چالش اصلی ما مربوط به پرواز است و هنوز  نمی‌دانیم محدودیت‌های مسافرتی به چین برداشته می‌شود یا نه. اگر محدودیت‌ها برداشته شود دست ما برای اعزام بازتر خواهد شد. در حال حاضر پروازها به چین محدود است و باید پرواز چارتر بگیریم. اگر قوانین بازی‌های آسیایی مانند المپیک باشد و هر ورزشکار بعد از پایان رقابت خود تنها فرصت ۴۸ ساعته برای خروج از دهکده داشته باشد، شرایط سخت می‌شود چرا که ما نمی‌توانیم ۱۰ پرواز چارتر بگیریم تا هر ورزشکاری که رقابتش تمام شد سریع به ایران برگردد. با کمیته برگزاری مکاتبه کردیم و هنوز کتابچه بحث کرونا را منتشر نکردند. فکر می‌کنم خود کمیته برگزاری هم دچار این چالش است. در آخرین مذاکراتی که با سفیر چین داشتیم ابراز امیدواری کرد که محدودیت‌ها برداشته شود، این موضوع تنها چالش ماست.

فخری در خصوص بحثی که در مورد اعزام نفرات اصلی کشتی وجود دارد، تصریح کرد: ما بحثی با کشتی نداشتیم. قطعا قهرمانان و مسئولان کشتی اهمیت بازی‌های آسیایی را می‌دانند و مطمئن باشید با تیم قدرتمند خود در بازی‌ها حاضر می‌شوند. کشتی رشته اول و موفق ماست، تلاش می‌کنیم تمام نیازهای آنها را برآورده کنیم. اگر بیشتر از آن اتفاق نمی‌افتد مطمئن باشید در توان کمیته ملی المپیک نیست‌.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول