اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

از نبود رئیس و ساختمان نیمه‌کاره تا جیب خالی کارمندان/ چرخ‌ها از حرکت ایستاده‌اند

وضعیت فدراسیون المپیکی دوچرخه سواری آنقدر حاد شده که کارمندان آن سه ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند.

از نبود رئیس و ساختمان نیمه‌کاره تا جیب خالی کارمندان/ چرخ‌ها از حرکت ایستاده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوچرخه سواری ایران طی چند سال گذشته حال و روز خوشی نداشته و این رشته هر نوع ناکامی و سوء مدیریت را که به ذهن تان برسد، تجربه کرده است. این در حالی است که کشورهایی آسیایی که رقیب ایران محسوب می‌شدند و در خیلی از مواقع از دوچرخه سواری کشورمان سطح شان پایین تر بود، حالا بالاتر رفته‌، اما رکابزنان ایران در حسرت مسابقه و اردو هستند.

* مدیریت بی ثبات

مدیریت ناکارآمد آنقدر زیاد بوده که جدا از نتایج در بخش ساختاری نیز همه چیز به قهقرا رفته و فدراسیونی که زمانی دو طبقه دفتر در مرکز شهر داشت، حالا به گوشه ای از کمپ تیم‌های ملی رفته و آنجا امورات خود را سپری می‌کند به امید آنکه فرجی شود و آن ساختمان نیمه کاره سر و سامان پیدا کند. چند میلیارد پولی که از فروش ساختمان قبلی به دست آمده بود تماما صرف ساختِ ساختمانی شد که نیمه کاره ماند.

اگر بخواهیم شرایط ساختمان نیمه کاره و نتایج ضعیف را فراموش کنیم، وضعیت مدیریت فدراسیون باز هم روی سر رکابزنان و جامعه دوچرخه سواری آوار می‌شود. این فدراسیون از دی ماه 99 ثباتی ندارد و دست و پا شکسته روزها را با سرپرست و یک رئیس چند ماهه سپری کرده است. بعد از رفتن قمری، افشین داوری سرپرست شد و در انتخاباتی که حواشی زیادی برای آن پیش آمد، محمود رشیدی رئیس شد و او هم چند ماه دوام نیاورد و مجبور به استعفا شد تا کار باز هم به دست سرپرست بیفتد.

 

* عزمی برای برگزاری انتخابات نیست

از مهرماه سال گذشته رسول هاشم کندی سرپرست بوده و با اینکه دوره سرپرستی‌اش به پایان رسیده، اما وزارت ورزش و جوانان اقدامی خاصی برای برگزاری انتخابات انجام نداده و همه چیز به تایید اساسنامه از سوی اتحادیه جهانی موکول شده است. این در حالی است که فدراسیون می‌تواند با آخرین اساسنامه این اتحادیه مجمع را برگزار و رئیس جدید تعیین شود، اما ظاهرا همت و عزمی برای این کار وجود ندارد.

* جیب خالی کارمندان

در حالی که بحث‌ها این روزها برای انتخابات وجود دارد و یکی از نمایندگان مجلس نیز به سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان تذکر داده است، مشکلات مالی نیز در این فدراسیون بیداد می‌کند و شنیده شد کارمندان فدراسیون حدود سه ماه است که حقوق دریافت نکرده‌ و مشخص نیست در این وضعیت اقتصادی سخت چطور روزگار می‌گذرانند. البته مشخص است فدراسیونی که ثبات چندانی ندارد و در چند سال گذشته تنها ناکامی را تجربه کرده است، توانایی جذب اسپانسر مناسب هم ندارد و باید چشم به چندرغازی که وزارت ورزش می‌دهد، داشته باشد.

* چرخ‌ها از حرکت ایستادند

به گزارش فارس، مدیران یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند و بازخواستی برای اعمال و کارهای آنها صورت نمی‌گیرد و در این میان رکابزنان هستند دیگر انگیزه‌ای برای رکاب زدن ندارند و چرخ‌هایشان از حرکت ایستاده و به قول محمد گنج خانلو، ملی پوش دوچرخه سواری اگر تمرینی هم وجود دارد، تنها برای سلامتی است!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول