اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تدبیر کمیته حمل‌ و نقل و ترافیک برای باز شدن پای مردم به نمایشگاه کتاب

اعضاء کمیته حمل‌ و نقل و ترافیک «سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» در بازدید از مصلی تهران، راهکارهای تسهیل دسترسی و کاهش ترافیک شهری این دوره نمایشگاه را بررسی کردند.

تدبیر کمیته حمل‌ و نقل و ترافیک برای باز شدن پای مردم به نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضاء کمیته حمل‌ و نقل و ترافیک «سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» در بازدید از مصلی تهران، راهکارهای تسهیل دسترسی و کاهش ترافیک شهری را بررسی کردند. 

 ستاد برگزاری سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضاء کمیته حمل‌ونقل و ترافیک «سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» با حضور معاون اداره کل حمل‌ و نقل و ترافیک شهر تهران، معاونان حمل‌ و نقل و ترافیک منطقه شش، هفت و سه تهران، نمایندگان مترو، تاکسیرانی و اتوبوسرانی و مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه، برای بررسی نحوه دسترسی‌ها، وضعیت پارکینگ‌ها، نحوه ورود و خروج و سایر خدمات ویژه ناشران، غرفه‌داران و مردم از مصلی تهران بازدید کردند.

افزایش پارکینگ‌های داخلی و بیرونی و استفاده حداکثری از پارکینگ‌های مجاور نمایشگاه، پیش‌بینی سرویس حمل و نقل داخلی رایگان برای جابه‌جایی خودرویی مخاطبان از درب شماره ۱ تا ورودی شبستان و از درب شماره ۱۸ و ۱۹ تا بام شبستان، ترغیب بازدیدکنندگان نمایشگاه برای استفاده حداکثری از حمل‌ و نقل عمومی، در نظر گرفتن ایستگاه اتوبوسرانی و تاکسیرانی در چند نقطه داخلی نمایشگاه، پیش‌بینی افزایش خروجی و ورودی از مترو به مصلی تهران، جانمایی پارکینگ ویژه ناشران و غرفه‌داران، درنظر گرفتن تسهیلات برای ناشران برای امکان ورود کتاب‌ها و شارژ غرفه به مصلی، پیش‌بینی پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها، پیش‌بینی بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی در قالب پیک موتوری برای کمک به افزایش تسهیلات حمل‌ و نقل عمومی و پیش بینی مواردی برای کاهش ترافیک و... از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید درباره آن بحث و تصمیم‌گیری شد.

سی‌ و‌ سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت فیزیکی در مصلی تهران و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول