اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گلایه امام جمعه زنجان از ضعف نظارت/فعالیت 200 مشاور املاک بدون پروانه

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه نظارت در استان زنجان ضعیف است، گفت: ما در برخورد با امور در رودربایستی می‌مانیم در حالی که باید اقدام جدی انجام دهیم.

گلایه امام جمعه زنجان از ضعف نظارت/فعالیت 200 مشاور املاک بدون پروانه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان رمضان را ماه خودسازی اعلام کرد و اظهار داشت: در هیچ ماهی به اندازه ماه رمضان به انسان فرصت سازندگی داده نشده است، البته باید بدانیم که فلسفه ماه رمضان تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست؛ بلکه مقدمه و ابتدای کار است و خروجی ماه مبارک رمضان باید منتج به تقوا شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با تأکید بر میدانی بودن مدیران گفت: حقوقی که همه ما دریافت می‌کنیم از بیت‌المال بوده و مال مردم است.

وی با اشاره به اینکه حتی یک دقیقه کوتاهی در انجام وظیفه نیز حرام است، افزود: باید قدر فرصت و زمان در عرصه خدمت بدانیم و از همه لحظات برای خدمت استفاده کنیم چرا که همه آنها مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه تجربه 37 ساله بنده نشان می‌دهد که مدیری که از اتاقش بیرون بیاید و از پروژه‌های حوزه مدیریتی خودش بازدید کند، حتما فکر کرده و چاره‌ای برای مشکلات آن پیدا می‌کند، گفت: اقتضای کار برخی مدیران این است که باید در میدان باشند و فقط پشت میز نشینی، مشکلی را حل نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نظارت در کشور و استان ما ضعیف است، افزود: وجود واحدهای صنفی بدون مجوز، ساخت‌ و سازهای غیر مجاز و... مواردی نیستند که یک‌ روزه اتفاق بیافتد پس دستگاه‌های متولی نظارت نکرده‌اند و امروز مشکلاتی به وجود آمده است.

وی با اشاره به وقوع 95 مورد ساخت‌ و ساز غیر مجاز در 5 روز اول تعطیلات نوروزی در زنجان افزود: متاسفانه همیشه دنبال مقصر می‌گردیم در حالی که 43 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و هر کسی که بر سر کار آمده به نحوی کار کرده اما تاکنون حتی یقه یک مدیر را نگرفته‌اند که وی را تشویق و یا تنبیه کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه متاسفانه نظارت در استان زنجان ضعیف است، ادامه داد: ما در برخورد با امور در رودربایستی می‌مانیم در حالی که باید اقدام جدی انجام دهیم.  

امام جمعه زنجان گفت: چرا باید در شهر زنجان ۲۰۰ بنگاه معاملاتی بدون مجوز وجود داشته باشد، که این موارد ناشی از ضعف نظارت‌ها است. 

وی ادامه داد: چهار سال پیش گزارش شد که در منطقه‌ای ۲۵۰ خانه مسکونی بدون پروانه احداث شده و برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان هم به آنان خدمات داده‌اند، چطور می‌شود که این تعداد خانه بدون پروانه ساخته می‌شود.  

انتهای پیام/73005/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول