اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حضور رئیس کمیته المپیک در اردوی بسکتبال/صالحی‌امیری: این رشته به دغدغه مردم تبدیل می‌شود

مسئولان کمیته ملی المپیک در ادامه بازدیدهای خود در اردوی بسکتبال حاضر شدند.

حضور رئیس کمیته المپیک در اردوی بسکتبال/صالحی‌امیری: این رشته به دغدغه مردم تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی و پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان بازدید کردند.

* داوری: امیدوارم حمایت‌های کمیته ملی الپمیک ادامه‌دار باشد

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی نوجوانان، گفت: در سالهای اخیر صالحی‌امیری همیشه پشتیبان بسکتبال بود و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد. تیم بسکتبال نوجوانان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی آماده می‌شود و سعی می‌کنیم روی این افراد سرمایه گذاری کنیم. تلاش ما این است امکانات بهتر و آنچه لایق بازیکنان است را فراهم کنیم.

* صالحی امیری: رشته هایی مانند بسکتبال می‌توانند فضای فوتبال را بگیرند

سیدرضا صالحی‌امیری که بعد از بازدید از اردوی تیم فوتبال امید به بسکتبال آمده بود در جمع ملی‌پوشان، اظهار داشت: خوشحالیم در آینده نزدیک خبرهای خوشی را از شما بشنویم. برای شما آرزوی موفقیت دارم و با انگیزه شما و کادر فنی و با مدیریت آقای داوری، حتما موفق خواهید شد. وقتی نسل جدید می آید با خود یک خلاقیت و جوشش جدید را می‌آورد. رئیس فدراسیون از قهرمانان این رشته و کاربلد بوده و در این مدت رضایت همه را جلب کرده است. در جلساتی که داریم سعی می کنیم حداکثر حمایت را از فدراسیون داشته باشیم. والیبال و بسکتبال به قدری جذاب است که حتی می تواند از فوتبال جلو بزند.

 

وی افزود: باور دارم در آینده نزدیک تمایل مردم به سمت رشته‌هایی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال خواهد رفت و این رشته به دغدغه مردم تبدیل خواهد شد. باید قدردان زحمات گذشتگان در این رشته باشیم‌. تیم جدید با انگیزه و مصمم است و امیدوارم بسکتبال را به قله‌ای که مد نظر داریم برساند.

سرپرست تیم نوجوانان نیز گفت: تیم ۲۰ روز دیگر عازم غرب آسیاست و درخواست داریم که بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد. استرالیا و نیوزیلند به مسابقات اضافه شدند و اگر بازی تدارکاتی داشته باشند با تجربه بیشتری عازم می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول