اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تحلیل رسانه قطری؛ الدحیل مهمترین پیروزی خود را کسب کرد

نشریه قطری در گزارشی به تحلیل دیدار سپاهان با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

تحلیل رسانه قطری؛ الدحیل مهمترین پیروزی خود را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2022 به مصاف الدحیل قطر رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

نشریه «الرایه» قطر در گزارشی به تحلیل این بازی پرداخت و نوشت: الدحیل در دومین بازی خود از لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان ایران صف آرایی کرد و موفق شد اولین و مهمترین پیروزی اش را کسب کند. شاگردان کرسپو بعد از شکست ناباورانه مقابل التعاون عربستان نیاز به برد داشتند و این پیروزی مسیر تیم برای صعود به مرحله بعد را هموار کرد.

الدحیل در این بازی تیم برتر میدان بود. شاگردان کرسپو در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودند ولی نتوانستند از فرصت های به دست آمده استفاده کنند. تیم ایرانی حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت الدحیل در نیمه دوم موفق شد از طریق اولونگا به گل پیروزی بخش برسد.

شاگردان نویدکیا با وجود باخت در این بازی با 3 امتیاز صدرنشین گروه چهارم ماندند. البته شرایط این گروه بسیار پیچیده شد چون هر 4 تیم در گروه 3 امتیاز دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول